MILOSAVLJEVIĆ: U 2016. Beograd planira donošenje Strategije razvoja
Foto: Zorana Jevtić

tri ključne grane

MILOSAVLJEVIĆ: U 2016. Beograd planira donošenje Strategije razvoja

Beograd -
Grad Beograd planira da u 2016. godini donese Strategiju razvoja Beograda, u kojoj će veoma značajan segment biti turizam, najavio je danas pomoćnik gradonačelnika Borko Milosavljević.

"Koncept strategije biće da u Beogradu uporedo treba da se razvija industrija, poljoprivreda i turizam. To su ključne grane koje će omogućiti da se unakrsnim prožimanjem pravi najpovoljniji privredni ambijent u Beogradu", rekao je Milosavljević za Beoinfo.

Nakon sastanka na kojem je analiziran nacrt programa rada Turističke organizacije Beograda za narednu godinu, Milosavljević je naveo da je tokom ove ili naredne godine planirano potpisivanje protokola o saradnji između Beograda i Pekinga, kao i veća i masovnija kampanja promocije Beograda u Kini, te da se zajedno sa TOB-om, planira početak medijske kampanje promocije i brendiranja Beograda u Kini, ali i u Moskvi i regionu.

Kako je naveo, Sekretarijat za privredu planira da i u narednoj godini raspiše konkurse za dodelu sredstava organizaciji velikih međunarodnih i domaćih kongresa, skupova, manifestacija, inovativnih programa i projekata.

"Cilj svega ovoga jeste privlačenje što većeg broja turista iz zemlje i sveta", rekao je Milosavljević.

Beograd će se, kako je najavio, predstaviti i na sajmovima u Londonu, Berlinu i Moskvi, nakon čega se očekuje veća brojnost turista jer su ovi sajmovi veoma posećeni, a grad planira i intenzivniju kampanju u regionu.

"To će se postići brendiranjem Beograda i kampanjom "roud show", koja podrazumeva mogućnost iznajmljivanja autobusa sa turističkom prezentacijom našeg glavnog grada", rekao je Milosavljević.

Pomoćnik gradonačelnika je najavio i da će naredne godine akcenat biti stavljen na pobošljanje turističke signalizacije, kao i da će biti napravljeno mnogo više štandova i prepoznatljivih pultova, gde će se prodavati mape, suveniri i karte s ozbirom da povećan broj turista zahteva i bolju turističku infrastrukturu i kvalitetniji plasman informacija.

Navodeći da su prihodi od boravišne takse povećani za oko 35 odsto, Milosavljević je naveo da broj turista iz godine u godinu raste i da je tokom ove godine zabeležen porast turista od 12 odsto u odnosu na prošlu godinu. "Veliki broj svetskih medija uvrstio je Beograd među top destinacije u 2015. godini i mi ćemo učiniti sve da opravdamo tu čast", istakao je Milosavljević.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track