Sajam medija juče je bio u znaku magazina Nacionalna geografija, koji objavljuje „Adrija medija grupa“.Glavni i odgovorni urednik Igor Ril razgovarao je s posetiocima, kao i sa organizatorom „Medija marketa“ Nedeljkom Krsmanovićem.- Stabilnost časopisa NG na srpskom jeziku pokazuje da štampani mediji imaju budućnost, kao i to da možemo da se radujemo što sadržaj koji zahteva određeno predznanje, kao i popularizaciju nauke ima svoju mnogobrojnu publiku - istakao je Ril.Tokom celog dana „Adrija medija grupa“ kao partner „Gugla“ i jedina zvanična Jutjub mreža s ovih prostora organizovala je interaktivnu zabavu za posetioce. Mladi su pravili svoj video ili šaljivi set fotografija u AMG YouTube Network „Photo&Video boothu“.AMG YouTube mreža poziva sve kreatore sadržaja, kako zabavnog tako i muzičkog, da pošalju prijavu na youtube@adriamedia.rs. (M. C.)
Foto: Stefan Jokić
„Adrija medija grupa“ na sajmu medija
SAJAM MEDIJA: Nacionalna geografija oduševljava najmlađe
Društvo -
Tokom celog dana „Adrija medija grupa“ kao partner „Gugla“ i jedina zvanična Jutjub mreža s ovih prostora organizovala je interaktivnu zabavu za posetioce