KAMPANJA „LIČNA PRIČA“ UKAZUJE NA VAŽNOST ODGOVORNOG PONAŠANJA U SAOBRAĆAJU
Foto: Promo

KAMPANJA „LIČNA PRIČA“ UKAZUJE NA VAŽNOST ODGOVORNOG PONAŠANJA U SAOBRAĆAJU

Društvo -

U toku je kampanja „Lična priča“ Agencije za bezbednost saobraćaja, čiji je cilj da na neposredan način, kroz upečatljive intimne priče učesnika u saobraćajnim nezgodama, građane Srbije edukuje u vezi sa ozbiljnim posledicama koje izaziva neodgovorno ponašanje u saobraćaju.

Nosioci kampanje „Lična priča“ su pojedinci koji su bili učesnici u saobraćajnoj nezgodi i koji usled sopstvenog ili neodgovornog ponašanja drugog aktera u saobraćaju, danas snose trajne posledice. Oni kroz televizijski spot, sačinjen od upečatljivih ispovesti, opominju sve građane da se ponašaju odgovorno i poručuju im da koriste sisteme zaštite, da voze prilagođenom brzinom, da ne sedaju za volan kada su uznemireni ili pod dejstvom alkohola, da ne pretrčavaju ulicu i ne prelaze je van pešačkog prelaza. Glavni akteri kampanje „Lična priča“ obići će srednje škole širom Srbije, sa ciljem da srednjoškolcima kroz lični kontakt prenesu svoja upečatljiva iskustva i ukažu im na važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju. „U susret predstojećim praznicima, pozivamo sve građane Srbije na odgovorno ponašanje u saobraćaju i podsećamo ih da misle na one koji ih vole. Svako od nas je učesnik u saobraćaju i odgovornim ponašanjem, čuva svoj i živote drugih“, podsetila je v.d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Jasmina Milošević. „Lična priča“ deo je krovne kampanje čiji različiti upozoravajući slogani počinju sa “Nikad nemoj...”, a kojom Agencija za bezbednost saobraćaja poziva na odgovorno ponašanje sve učesnike u saobraćaju kroz niz edukativnih aktivnosti.Paralelno sa „Ličnom pričom“ sprovodi se i kampanja „Nikad nemoj da izazivaš sudbinu“, kojom se skreće pažnja na obavezno korišćenje svih sigurnosnih sistema. Iz Agencije za bezbednost saobraćaja ističu da vezivanje sigurnosnog pojasa smanjuje rizik od smrtnog stradanja za 40-50% za putnike na prednjem, odnosno 25-75% kod putnika na zadnjem sedištu. Nasuprot tome, statistika pokazuje da u Srbiji pojas vezuje svega 75% vozača i 72% suvozača, odnosno da tek svaki deseti putnik na zadnjem sedištu vezuje pojas, a samo trećina dece vozi se bezbedno u automobilu.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track