DVOSTRUKI JUBILEJ U KOMPANIJI JUB: 100 godina od nastanka imena JUB i 50 godina od razvoja brenda JUPOL
Foto: Promo

DVOSTRUKI JUBILEJ U KOMPANIJI JUB: 100 godina od nastanka imena JUB i 50 godina od razvoja brenda JUPOL

Društvo -

Ove godine JUB proslavlja dvostruki jubilej - 100 godina od nastanka imena JUB i 50 godina od razvoja brenda JUPOL. Brend JUPOL je u proteklih 50 godina postao sinonim za kvalitetne unutrašnje zidne boje. Istovremeno je i usko povezan sa razvojem kompanije JUB. Danas je to najjača robna marka i najuspešnija prodajna priča, koja povezuje milione zadovoljnih i lojalnih korisnika različitih generacija.

Kompanija JUB je ponosna što će pola veka brenda JUPOL obeležiti zajedno sa krajnjim korisnicima, trgovcima i profesionalnim izvođačima. Tim povodom, JUPOL će proputovati kroz zemlje regiona, odnosno preći više od 5.000 kilometara. Na taj način će kompanija JUB simbolički povezati sva tržišta na kojima je brend JUPOL pozicioniran već pet decenija.

JUPOL brend nastao je kao prva unutrašnja disperzivna boja koju je JUB razvio 1969. godine. Nova boja je trebalo da ispunjava zahteve ondašnjeg tržišta, kao i da bude konkurenta u odnosu na druge disperzijske boje.

Za razvoj proizvoda JUPOL, najzaslužniji bio je Florjan Regovec, tadašnji tehnički direktor fabrike i kasnije direktor JUB-a. Šezdesetih godina prošlog veka pokušao je da stvori boju koja će odgovoriti zahtevima tržišta, cenovno povoljniju u odnosu na druge boje, sa primenom u svakom domu i šire. Na bazi proizvodne formule: pola boje Juboflor ​​i pola boje Jubocolor, nastao je novi proizvod. Tako nastaje ime brenda JUPOL - JUB na pola. Tvorac ovog imena bila je koleginica iz finansija, Angela Jerman.

Korisnici, brend JUPOL prepoznaju po ekološki prihvatljivim proizvodima, koji se baziraju na vodenoj osnovi, lako se koriste i održavaju. Bojama porodice JUPOL, godišnje se preboji 200 miliona kvadratnih metara zidnih površina.

Brojna priznanja potrošača i stručne javnosti potvrđuju poziciju JUPOL-a kao jednog od najpoznatijih i najpouzdanijih brendova na tržištu. Brend JUPOL tradicionalno ostaje ključna smernica za potrošače koji žele da kupe kvalitetne boje za svoj dom, koji cene ovaj brend na osnovu mnogih prednosti i kombinuju ga sa drugim visokokvalitetnim proizvodima iz drugih kategorija.

JUPOL putuje. JUPOL povezuje.

Početak jubilarne proslave povodom 50. godišnjice JUPOL-a, JUB će započeti prvog dana proleća, kada JUPOL auto kreće na putovanje kroz region. Putovanje kreće iz Makedonije, put Kosova, Crne Gore, Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, a nakon posete Mađarskoj, Slovačkoj i Češkoj, početkom juna stiže u Sloveniju gde će se ovo proputovanje završiti velikom proslavom 50. rođendana.

Dok traje putovanje, svaki pojedinac moći će da uputi svoju poruku, pozitivne misli, želje, osećanja ili pozdrave na posebno kreiranoj JUPOL50 web stranici i da tom prilikom izrazi podršku ili svoju naklonost ka JUPOL robnoj marki, kao putniku i za narednih 50 godina.

Zaposleni u JUB-u će ovaj veliki jubilej proslaviti kroz brojne aktivnosti i projekte zajedno sa svojim poslovnim partnerima i krajnjim potrošačima. Takođe, na svim tržištima biće sprovedeni različiti humanitarni projekti, koji će biti u znaku JUPOL boja i brojeva 50 (godina) ili 5 (decenija).

foto: Promo

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track