icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Pomoću ovih pet načina uklonićete smetnje u protoku interneta!
Foto: Promo

Imate problem s internet-konekcijom?

Pomoću ovih pet načina uklonićete smetnje u protoku interneta!

Edukacija

Pišete važan tekst koji morate što pre da pošaljete na proveru, završavate ga i baš u trenutku kada treba da kliknete dugme „Send” nestaje internet. Koliko puta vam se to desilo? Postoji mnogo razloga zašto dolazi do prekida interneta i ne, nije uvek kriv provajder, ni ljudi iz tehničke podrške. Nekada je problem softverski, a nekada hardverski.

 

Ne gubite odmah živce, sedite, ohladite glavu i razmislite – zašto je to moglo da se desi. Mi vam dajemo nekoliko saveta šta biste mogli da uradite da otkrijete problem i rešite ga na vreme.

 

foto: Promo

Pingujte ga

 

Ovo je jedan od najučestalijih dijagnostičkih testova koje možete da uradite. Pingovanje podrazumeva isprobavanje vaše konekcije tako da utvrdite da li je problem u slanju ili u primanju signala.

 

Najlakše ćete učiniti to tako što ćete otvoriti command prompt na svom računaru i ukucati „ping google.com”. Ukoliko dobijete povratnu poruku, to znači da konekcija funkcioniše. Ovo se najčešće sprovodi kada se instalira novi sistem, pa se proveravaju sve funkcionalnosti. S druge strane, ukoliko povratna reakcija izostane, problem ćete pronaći ili u podešavanjima ili u vašem modemu ili ruteru.

 

Proverite kablove

 

Ovo je verovatno prvo što će svi uraditi, ali iznenadili biste se da je u najvećem broju slučajeva problem upravo u prekinutom kablu, savijenom ili slučajno izvučenom. Nekada je dovoljno da poslednji „zubac” nije uhvaćen i da tu dolazi do prekida.

 

Ako vam ne svetle sve lampice na modemu, onda je problem sigurno u tome. Izvucite kabl i ponovo ga priključite, pa proverite da li je konekcija u redu. Samo imajte strpljenja, jer kada restartujete hardver potrebno mu je neko vreme da ponovo podigne sistem.

 

Počnite ispočetka

 

Nekada jednostavno restartovanje neće poslužiti, pa je možda bolje rešenje da resetujete ceo modem, odnosno da vratite sve na fabrička podešavanja. Na većini uređaja to ćete učiniti tako što ćete zadržati malo dugme na poleđini aparata dok se sve lampice ne isključe i ponovo ne uključe.

 

Zatim, iskoristite instalacioni disk koji ste dobili prvi put kada ste formirali konekciju ili se poslužite web aplikacijom koju sada ima gotovo svaki sistem. Postavite sve na noge ponovo od prvog do poslednjeg koraka i proverite da li je problem rešen.

 

Proverite da li je softver ažuriran

 

Svaki uređaj koji instalirate u sebi ima čip koji nosi određeni softver koji ga pokreće. Ovaj sistem mora biti ažuriran redovno kako bi bio maksimalno funkcionalan u svakom trenutku. U najvećem broju slučajeva, svi uređaji su podešeni tako da automatski proveravaju i instaliraju najnovije verzije softvera, međutim, ako dođe do problema, možda ćete morati ručno ovo da uradite.

 

Pronađite u programu za upravljanje vašim modemom opciju za ažuriranje i ručno proverite da li postoji novija verzija od one koja je upravo aktivna na vašem uređaju.

 

foto: Promo

Proverite uređaj na kom koristite internet

 

Iako svi najpre pomisle da je uzrok loše konekcije eksterne prirode, često se dešava da je problem upravo u uređaju koji u tom trenutku koristimo – telefonu, tabletu ili računaru.

 

Proverite da li je sistem podešen pravilno i da li je možda slučajno onemogućeno primanje internet-konekcije. Ako je to u pitanju, jednostavno ćete to rešiti tako što ćete instalirati ili novi drajver ili ćete ažurirati operativni sistem na uređaju kako biste otklonili „kočnicu”.

 

Činjenica je da bez interneta danas zaista imamo ograničene mogućnosti. Gotovo sve što radimo na neki način mora da se završi ovim putem, bilo da je reč o istraživanju, primanju određenih dokumenata ili o slanju gotovog rada, teksta ili programa. Zato se neprestano radi na unapređenju funkcionalnosti interneta i njegovoj stabilnosti. Međutim, što je veći broj korisnika, to je internet lošiji.


Tržište je u stalnoj potrazi za novim stručnjacima, novim idejama i prilikama za poboljšanje brzine interneta, otklanjanje smetnji i prohodnosti informacija. Ako imate ideju kako se ovi problemi mogu rešiti, upišite obuku iz razvoja softvera i naučite kako da to i uradite. Imajte u vidu da je u pitanju ozbiljan posao za koji vas kratke obuke ne mogu adekvatno spremiti. Izdvojite barem godinu dana da se obučite.

 

 

(Promo - tekst / Foto:Promo)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.