RECEPT ZA PRIVLAČENJE BIRAČA: Kako je Beli postao čarobnjak
Foto: Printscreen

Borba kandidata na društvenim mrežama

RECEPT ZA PRIVLAČENJE BIRAČA: Kako je Beli postao čarobnjak

Politika -

Preletačević se odeva i ponaša kao likovi iz popularne kulture, ocenjuju stručnjaci i tvrde da nipošto nije amater koji je zapalio internet

Ako u političkom smislu i deluje neozbiljno, Ljubiša Preletačević Beli, prema oceni IT stručnjaka, nipošto nije „amater koji je zapalio internet“, već vodi najozbiljniju predsedničku internet kampanju, koja ga je i lansirala.

- Iza njega stoji mašinerija profesionalaca sa ozbiljnim marketinškim i IT znanjima. Bez uloženog novca razvalili su na internetu, tačno znaju koju ciljnu grupu gađaju. Na netu nam promiču silne slike, a pogled se zaustavlja na upadljivo drugačijem i pažnja se usmerava ka tome, a u moru informacija „kačimo“ se na ono što nam je iz (ne)poznatog razloga zanimljivo. Zato je Beli obučen u belo, vizuelno se razlikuje od ostalih, i koristi elemente popularne kulture.

(KURIR TV) POTPUNA FEJSBUK SENZACIJA: Preletačević napravio REKORD koji nikome nije pošao za rukom!

Vojislav ŠešeljUmešan na TviteruAktivan je na Tviteru, gde umešno izaziva reakcije, komentare, ne ostavlja ravnodušnim. Aktivirali su se i njegovi saradnici poput Vjerice Radete, Zorana Krasića.

Nenad Čanak

Emisija na FejsbukuNa Fejsbuk stranici Liga socijaldemokrata Vojvodine ima svoju emisiju od 45 minuta, gde se kandidat Nenad Čanak obraća građanima, odgovara na njihova pitanja.

Boško ObradovićFilmovi i DveriliksDveri imaju čitav serijal filmova u kojima Boško Obradović govori o društveno političkim problemima. Osnovali su i stranicu koja se bavi istražuvanjem korupcije - Dveriliks.

Aleksandar Vučić

Protivnici mu pomažuOzbiljna i profesionalna internet kampanja. Jedini ima aplikaciju. Zanimljivo je da prvo na društvenim mrežama objavi spot, skrene pažnju, izazove komentare. Veliki značaj mu daju upravo oni koji su „protiv“, ali u krajnjem ishodu oni u stvari pomažu popularizaciji i ogromnoj vidljivosti Vučićevih poruka.

Vuk JeremićIskakao, pa preteraoPrvi je krenuo u reklamiranje na internetu, snažno, što je izazvalo čak i kontraefekat jer je kritikovan da je preterao, „iskakao“ je odasvud. Kampanja mu je knjiška, ispeglana, nema specifičnosti kojima bi privukao neopredeljene.

Saša Janković

Ispeglana kampanjaDosta se oslanja na reklamu, koja je ispeglana, na društvenim mrežama i na aktivizam pristalica, za razliku od Jeremića, iza koga stoji ozbiljna, profesionalna mašinerija.Biljana Bojić

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track