Na lokaciji u mestu Stepanovićevo nadomak Novog Sada završeno je 65 odsto iskopa za donji stroj i 55 odsto nasipa, a radovi teku malo usporenije zbog toga što u okruženju ima arheoloških nalazišta.

1.jpg
Samo Novi Sad 

Pruga će biti duga 108,2 kilometara, imaće 11 stanica, od kojih će neke biti rekonstruisane, dok će neke biti izgrađene u potpunosti nove.

3.jpg
Samo Novi Sad 

Radovima, koje izvodi konzorcijum kineskih kompanija, obuhvaćena je izgradnja dva koloseka pruge do granice sa Mađarskom kod Kelebije, rekonstrukcija devet železničkih stanica među kojima su Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica, kao i izgradnja novih stanica u Lovćencu, Rumenci i Vrbasu. Planirana je izgradnja železničkih čvorova u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici.

4.jpg
Samo Novi Sad 

Na čitavoj deonici pruge biće izgrađeno 49 nadvožnjaka, podvožnjaka i vijadukta, a najveći objekat biće vijadukt kod Vrbasa dug 1.600 metara.

2.jpg
Samo Novi Sad 

Kineski izvođači radova izložili su da je njihov plan da od 1. aprila počnu sa polaganjem koloseka iz pravca Novog Sada.

5.jpg
Samo Novi Sad 

Vrednost projekta je 1,16 milijardi dolara i finasira se iz kredita kineske Eksim banke.

Samo Novi Sad