Najnovije vesti

ZBOG OVOGA JOJ JE MUŽ STALNO GOVORIO DA JE RUŽNA! Rešila je problem za 2 nedelje: Kad je zapela NIKO NIJE MOGAO DA JE ZAUSTAVI!
Foto: Profimedia

BILA JE TO LAVOVSKA BORBA

ZBOG OVOGA JOJ JE MUŽ STALNO GOVORIO DA JE RUŽNA! Rešila je problem za 2 nedelje: Kad je zapela NIKO NIJE MOGAO DA JE ZAUSTAVI!

Žena

Jedan od najvećih problema s kojim se gotovo svaka žena suočava svakako je celulit. Koliko smeta njima - toliko smeta i njihovim partnerima (bar onima koji su smeli to naglas da priznaju) jer što ga je više, to neprivlačnije izgleda.

 

Ranije, celulit je bio simbol bogatstva jer je to bio jasan pokazatelj da žena uživa u dobroj hrani i ne mora ništa da radi. Danas, jedan je od glavnih neprijatelja i znak je lošeg životnog stila, manjka fizičke aktivnosti i nebrige.

Između 85 i 98 odsto žena ima ovaj problem, a na ovaj način možete ga se rešiti za samo dve nedelje! Program koji vam predstavljamo se sastoji od 6 vežbi koje će vam pomoći da zategnete mišiće, ali i smanjite obim butina i zadnjice.

 

foto: Profimedia

PRVA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Lezite na desni bok i oslonite se na podlakticu. Podignite levu nogu 30-50 cm od poda i zadržite je u tom položaju 5 sekundi, a zatim je polako spustite. Ponovite vežbu i desnom nogom.

 

Koliko puta: dve serije po 12 puta svakom nogom.

 

DRUGA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Oslonite se rukama o pod i zauzmite položaj kao za sklekove. Zatim ispružite nogu i zabacite je tako, da stopalo bude iznad poda 30-50 cm. Ponovite vežbu i levom nogom.

 

Koliko puta: tri serije po 8 puta.

 

TREĆA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Uzmite u ruke jedan tegić ili nešto tome slično što imate kod kuće, stanite pravo, sa nogama u širini ramena. Dok udišete, polako se spuštajte savijajući kolena. Spuštajte se sve dok vam kolena ne postanu paralelna s podom. Zatim se, s izdahom, polako uspravljajte.

 

Koliko puta: tri serije po 20 čučnjeva.

 

ČETVRTA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Stanite uspravno sa dva tegića u rukama, u raskoračnom stavu u širini ramena. Polako se naginjite napred, s pravim leđima, dok ruke slobodno vise naniže. Spustite se koliko možete. Zatim se polako vratite u početni položaj.

 

Koliko puta: pet serija po 12 naklona.

 

PETA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Kleknite i oslonite se na ispravljene ruke, tako da vam leđa ostanu prava. Polako podižite jednu nogu. Podignite je koliko možete i ostanite u tom položaju nekoliko sekundi, a zatim se vratite u početni položaj. Radite vežbu naizmenično levom i desnom nogom.

 

Koliko puta: dvije serije po 15 puta svakom nogom.

 

ŠESTA VEŽBA

 

Kako se izvodi: Zauzmite raskoračni stav malo širi od ramena, savijte noge u kolenima, a ruke stavite na potiljak. Zatim snažno odskočite, izbacujući u vazduhu ruke i noge u zvezdu. Pri doskoku se vratite u pređašnji položaj.

Koliko puta: dve serije po 20 skokova.

 

Radite ove vežbe redovno redovno! Ukoliko zaista želite da dovedete liniju do savršenstva, program je sledeći: dva dana vežbi, jedan pauze, pa sve tako tokom dve nedelje.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Novi.ba/Foto: Profimedia

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...