(VIDEO) ANTIĆ U TURSKOJ: Istanbul spreman da pomogne u modernizaciji gradskih službi Beograda!
Foto: Dado Đilas

sastanak sa gradonačelnikom Istanbula

(VIDEO) ANTIĆ U TURSKOJ: Istanbul spreman da pomogne u modernizaciji gradskih službi Beograda!

Izbori 2018. -

Istanbul je spreman da pomogne Beogradu da modernizuje svoje komunalne službe, kao i da podrži investicije turskih kompanija u naš glavni grad, izjavio je danas u Istanbulu Aleksandar Antić, kandidat za gradonačelnika Beograda liste SPS-JS posle razgovora sa gradonačelnikom Istanbula Mevlutom Ujsalom.

Antić se saglasio sa gradonačelnikom Istanbula o tome da ima mnogo prostora za još bolju saradnju dva grada, naročito kroz podršku poboljšanja sistema javnog transporta u Beogradu, komunikaciji građana sa komunalnim službama, kao i upravljanju velikim sistemima. To su ujedno oblasti u kojima je Istanbul lider u evropskim i svetskim okvirima.

"Impresivan je integrisani sistem za vanredne situacije i hitne intervencije, koji u Istanbulu objedinjuje mnoge službe i izuzetno efikasno izlazi u susret građanima kada je to neophodno. Iskustvo Istanbula u ovoj oblasti bilo bi Beogradu od velike koristi i za to imamo punu podršku gradonačelnika i gradskih službi Istanbula", rekao je Antić. Gradonačelnik Istanbula Mevlut Ujsal preneo je spremnost turskih kompanija, a naročito onih čije je sedište u Istanbulu da plasiraju investicije u Beograd.

"Imamo otvorena vrata i izuzetne prijatelje u Istanbulu, koji su spremni da pomognu Beogradu, kako bi svoje sisteme i javne službe uspostavio po najvišim svetskim standardima, kakvi već postoje u Istanbulu, jednoj od najvećih evropskih i svetskih metropola. To je kapitalna mogućnost, koju moramo iskoristiti", rekao je Antić.

U razgovoru sa gradonačelnikom Istanbula, Aleksandar Antić interesovao se i za sistem socijalne zaštite u Istanbulu, kao i za moguće unapređenje beogradskog sistema podrške ugroženim grupama, po ugledu na Istanbul.

Aleksandar Antić posetio je nekoliko gradskih institucija Istanbula, među kojima i servis za komunikaciju sa građanima, čijih 700 zaposlenih svakog dana odgovori na 35.000 poziva građana i rešavaju njihove konkretne probleme u funkcionisanju komunalnih sistema.

(Kurir.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track