icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MALI ĐILASU: GSP neće biti ugašen
Foto: Marina Lopičić

O platama vozača, ugovorima i stanju u preduzeću

MALI ĐILASU: GSP neće biti ugašen

Izbori 2018.

BEOGRAD - Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i zaposleni u GSP negirali su navode kandidata za gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da je situacija u GSP teška i da će to preduzeće biti ugašeno ako se nešto ne promeni, a građanima su poručili da je to samo još jedna laž čelnika prethodne vlasti.

 

U prilog tome, gradonačelnik kaže da je Đilas lagao o visini zarada zaposlenih u GSP-u, ali ukazuje da je, naprotiv, to gradsko preduzeće za vreme Đilasove vlasti dovedeno praktično na rub propasti.

 

"Prema listiću koji imam i na osnovu razgovora sa radnicima, u vreme Đilasove vlasti 2011, plata vozača u GSP u junu mesecu iznosila je tačno 53. 995 manje od 850 evra, koliko je on tvrdio da primaju", rekao je Mali.

foto: Marina Lopičić, Zorana Jevtić

Gradonačelnik ističe da je GSP u vreme Đilasa doveden do ruba propasti.

 

Sa Đilasovim bus-plus sistemom, pare su otišle u privatne ruke, na štetu GSP, nabavka "Solarisovih" autobusa iz poljske fabrike, takođe je bila na štetu GSP i nabavku skupih tramvaja, takođe na štetu GSP, rekao je Mali.

"To je osoba (Đilas) koja je toliko brinula o radnicima da je većina imala ugovore na privremeno povremene poslove, a mi smo za 823 radnika obezbedili ugovore za stalno zapošljavanje prošle godine To je briga o radnicima i razlika Djilasove vlasti i onoga što smo za radnike uradili mi", rekao je Mali.

 

Zamenik šefa Službe dispečera, Siniša Mladenović potvrdio je da plate zaposlenih u GSP sada nisu manje. "Imamo novi kolektivni ugovor, bolje uslove rada i bolji odnos prema radnicima. Sve ostalo je apsolutna laž", rekao je Mladenović.

 

Milan Stojanović, vozač, kaže da je najveći problem u GSP-u to što je iz preduzeća izmeštena naplata karata i posao poveren nekoj privatnoj firmi.

Elektromehaničar Steva Dženopoljac ističe da sada dobijaju redovno nove delove, da imaju nov alat i sve to, kaže, stiže na vreme.

 

I vozač Miljan Radović to potvrđuje, a posebno ističe da zaposleni u GSP-u sada, u odnosu na period prethodne vlasti, imaju bolju zaštitu sindikata, da su uslovi rada bolji, sa tendencijom da, kako kaže, budu još bolji.

"Imamo novi kolektivni ugovor i poslodavac nas poštuje", naveo je Radović.

 

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Marina Lopičić)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.