Forbs je izračunao da će ovaj potez Marka Zakerberga koštati 3,3 milijarde dolara, što je oko 4,4 odsto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.
Zakerberg je očigledno podlegao pritiscima, jer su u 2017. primili milione kritika na izgled naslovne stranice Fejsbuka koja je često pretrpana oglasima firmi.
"Jedno od područja na koje ćemo usredsrediti aktivnosti u 2018. biće želja da vreme provedeno na Fejsbuku bude kvalitetno provedeno vreme. Napravili smo Fejsbuk kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo se zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uvek stavljali prijatelje i porodicu u jezgro tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa doprinosi našoj dobrobiti i sreći. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke koji nas vode uzajamnom povezivanju”, napisao je Zakerberg.
Iz Fejsbuka kažu da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
Kurir.rs/Index.hr
Foto: AP