icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

PORUKA OD KOJE STAJE SRCE: Evo kako najbogatiji čovek na svetu jednim jedinim znakom u mejlu plaši svoje zaposlene
Foto: EPA

PRETEĆI KARAKTER

PORUKA OD KOJE STAJE SRCE: Evo kako najbogatiji čovek na svetu jednim jedinim znakom u mejlu plaši svoje zaposlene

Planeta

Izvršni direktor Amazona, Džef Bezos, plaši svoje zaposlene mejlom koji sadrži samo jedan znak, upitnik.

Upitnik u mejlu navodno znači Bezosovu zabrinutost za zadovoljstvo potrošača. Amazonovi korisnici, naime, mogu da pošalju žalbu direktno Bezosu koji, iako ne odgovara na te mejlove, pročita ih, pa ih proslijedi upravnicima odgovornim za određeno područje.

 

"I dalje imam adresu na koju korisnici mogu da pišu. Vidim njihove mejlove i prosledim ih uz znak upitnika koji znači: "Da li možeš ovo da istražiš? Zašto se ovo događa?" objasnio je izvršni direktor.

 

Mejlovi žalbe su česti u Amazonu, pa kada zaposleni prime Bezosov mejl, moraju sve da puste, istraže situaciju i jave se sa odgovorom što je pre moguće, a to ponekad znači i celonoćni rad i rad vikendom, kako kaže jedan od Amazonovih upravnika, kojem svaki put kada primi ovakav mejl navodno "stane srce".

Osim toga, Bezos ovo koristi i kao vrstu uvida u poslovanje firme.

 

"Budući da pošaljemo milijarde paketa godišnje, potrebni su nam tačni podaci i njihova analiza da bi znali da li je sve u redu s pošiljkama, a ono što sam primetio jeste da kada se podaci i "anegdote" ne podudaraju, anegdote su one koje su tačne", izjavio je Bezos, dodajući da je jedna od najvećih Amazonovih vrednosti upravo "opsjednutost korisnikom".

 

Tačnije, prema Bezosovim rečima, "kompanije su često opsednute konkurencijom i troše svoju energiju reagujući na njihove proizvode, dok su potrošači nezadovoljni i žele nešto više, zbog čega, koliko god si ispred konkurencije, zaostaješ za potrošačima i njihovim željama".

 

Da to ne bi bio slučaj i sa Amazonom, Bezos želi da ostane u kontaktu sa Amazonovim korisnicima, što je inače retkost za direktore kompanija.

 

Kurir.rs/Biznis insajder

Foto: EPA

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.