Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

NOVO OTKRIĆE NAUČNIKA! NAŠA PLANETA KRIJE MILIJARDE TONA DIJAMANATA: Evo zašto je toliko teško doći do njih!

OGROMNO BLAGO

Planeta

Ispod površine Zemlje se nalazi ogromno blago od nekoliko milijardi tona dijamanta, saopštili su naučnici prestižnog Insituta za tehnologiju (MIT) u američkoj saveznoj državi Masačusets.

Međutim, istraživači su upozorili da za sada ne postoji žurba da se do njih dođe jer se nalaze između 145 i 240 kilometara ispod površine planete, daleko dublje od dosadašnjih bušotina i mogućnosti tehnologije.

"Ne možemo da dođemo do njih, a ima mnogo više dijamanata nego što smo ranije mislili", rekao je naučnik Ulrih Fol i dodao da dijamant nije samo egzotični mineral već nešto relativno zajedničko za celu Zemlju.

Koristeći seizmologiju da bi analizirali kako zvučni talasi prolaze kroz Zemlju, naučnici su otkrili stene koje prekrivaju Zemljinu koru stvarajući omotač oko nje.

Posle dodatnih istraživanja otkriveno je da su stene od dijamanta i da Zemlja ima ispod svoje površine daleko više dragulja nego što se prvobitno smatralo.

Naučnici su dodali da se ti dijamanti neće u skorije vreme naći u skupim juvelirnicama jer bi bile potrebne izuzetno jake erupcije vulkana da bi došli bliže površini Zemlje, a takve erupcije se veoma retko dešavaju.

Kurir.rs/Beta
Foto: Profimedia/Ilustracija

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.