Najnovije vesti

PRINC FILIP OBORIO GLEDANOST BBC: TV mreža emitovala emisije o njemu na svim kanalima, stigao nikad veći broj negativnih komentara
Foto: Steve Parsons / PA Images / Profimedia

loša procena

PRINC FILIP OBORIO GLEDANOST BBC: TV mreža emitovala emisije o njemu na svim kanalima, stigao nikad veći broj negativnih komentara

Planeta

Izveštavanje BBC-a o smrti princa Filipa je diglo naciju na noge, ali na na način na koji bi se prvo pomislilo.

To je postalo najkomentiraniji trenutak u istoriji britanske televizije, jer je ogroman broj gledalaca izrazio svoje nezadovoljstvo što su emisije poput serije IstEnders i takmičerske emisije o kuvanju Masteršef zamenjene povremenim emisijama o princu, piše Gardian.

Najmanje 110.994 ljudi kontaktiralo je BBC da bi izrazilo nezadovoljstvo odlukom da većinu TV kanala i radio stanica korporacije posveti odavanju počasti kraljičinom suprugu.

BBC One i BBC Tvo posvetili su program Filipu u petak uveče, a gledanost im je pala kada su se gledaoci potpuno isključili, okrenuli se striming uslugama ili gledali emisije poput Gogglebok-a na Kanalu 4.

Prema BBC-jevom internom dnevniku žalbi, tokom vikenda je primljena neviđena količina povratnih informacija gledalaca, što znači da je izveštavanje izazvalo jednu od najnegativnijih reakcija na BBC-jeve programe u istoriji.

Jedan komentar je glasio: „Izveštavanje o ovom događaju zauzelo je celo veče, izostavljajući sve ostale teme, uključujući trenutnu temu pandemije. Određena izveštavanja su opravdana, ali ne u ovoj meri “.

U drugom se kaže: „Tužna vest je da je princ Filip umro u petak i koliko znam, BBC je morao da izveštava o događaju, ali samo na svakom od svojih kanala? Zašto ga jednostavno niste stavili na jedan kanal za one koji ga žele gledati, dok mi ostali možemo imati malo muzike “.

U roku od nekoliko sati od Filipove smrti, broj pritužbi na prijavljivanje postao je toliko velik da je BBC postavio poseban obrazac u pokušaju da pojednostavi postupak. Ovaj obrazac je skinut u nedelju, što ljudima otežava davanje komentara.

BBC-jev prethodni rekord u broju žalbi je čak 63.000 žalbi primljenih 2005. protiv odluke da se emituje Džeri Springer: Opera, uprkos kritikama hrišćanskih grupa.

BBC je odbio da komentariše informacije koje su procurile tokom vikenda i rekao je da će zvanično saopštenje biti objavljeno kako je planirano u četvrtak.

Nisu se sve žalbe odnosile na obim BBC-ovog izveštavanja. Skoro 400 ljudi prijavilo je da se žali da se princ Endru pojavio uprkos povezanosti sa pokojnim finansijerom Džefrijem Epstajnom i njegovom odbijanju da odgovori na pitanja koja je postavio FBI.

Još 233 osobe žalile su se da voditelji BBC-a nisu nosili uglednu odeću, a gledaoci su se takođe žalili da nisu svi čitaoci vesti nosili crno - odjek polemike oko bordo kravate koju je nosio Piter Sisons kada je 2002. objavio smrt Kraljice Majke.

I kao znak da je BBC-u predodređeno da ga kritikuje sa svih strana, tokom vikenda korporaciji je pisalo 116 ljudi žaleći se da je TV stanica prigovore na program učinila previše dostupnim.

Kurir.rs/Jutarnji.hr

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...