ITALIJAN RADNICIMA PONUDIO 100 EVRA ZA PROČITANU KNJIGU: Odziv je bio toliki da nije mogao da veruje!
Foto: Aleksandr Kichigin / Alamy / Alamy / Profimedia

svaka čast

ITALIJAN RADNICIMA PONUDIO 100 EVRA ZA PROČITANU KNJIGU: Odziv je bio toliki da nije mogao da veruje!

Planeta -

Direktor i suvlasnik kompanije Vanončini iz Italije, koja se bavi održivom gradnjom, odlučio je da nagradi radnike koji čitaju knjige vaučerom u vrednosti od 100 evra.

Preduzetnik Danilo Dada osnovao je čitalačke klub radnika-zidara koji je otvoren za svih 90 zaposlenih.

One među njima koji pročitaju knjigu i predstave je drugim članovima kluba nagrađuje novčanom nagradom koja se udvostručuje sa sledećom pročitanom knjigom.

"Očekivao sam uspeh, ali ovoliki interes prevazilazi moja očekivanja. Početkom godine podelio sam listu od 60 naslova koje je moguće odabrati. To su uglavnom knjige iz našeg sektora, o timskom radu ili ličnom razvoju. Ali svako može da predloži i predstavi knjigu po svojoj volji", kaže Dada.

Prema rečima direktora, podsticajni aspekt prezentacije je vežbanje javnog nastupa, kako bi zaposleni nadišli anksioznost i povećali samopouzdanje i samopoštovanje.

"Na kraju prezentacije, kao priznanje, nalazi se vaučer u vrednosti od 100 evra, koji se uvećava ako je izabrana knjiga na engleskom jeziku i koji se udvostručuje za sledeće prezentacije kojim se delom pokrivaju troškovi kupovine prve, a zatim i potiče kupovina druge knjige", kaže Dada.

Na ideju za otvaranje čitalačkog kluba, kako kaže, došao je jer je i sam pasionirani čitalac od malena i da je na ovaj način želio da doprinese kulturnom razvoju, ali i profesionalnom napretku svojih zaposlenih.

Ovo nije prva inicijativa u okviru kompanije koja ima za cilj kulturni i profesionalni razvoj.

Pre nekoliko godina stvorena je interna akademija koja se bavi aspektima upravljanja, marketinga i finansijskog upravljanja.

Tokom 2020. godine, uprkos razornom uticaju pandemije na ekonomiju, kompanija je zabeležila rast od 10 odsto u odnosu na prethodnu. Godišnji bilans zaključen je sa prometom od 28 miliona evra.

"Koronavirus nas je izbacio iz zone komfora, naučio nas je važnosti ljudskih odnosa, drugačijem pristupu tehnologiji, da osluškujemo osobne potrebe. Moramo naučiti vrednost deljenja veštine sa kolegama. Siguran sam da je rast kompanije rezultat onoga što smo naučili, takođe u pogledu elastičnosti i poverenja u nečiji potencijal", naglašava Dada.

Kurir.rs/Manager.ba

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track