Kina je zabeležila 110 miliona domaćih putovanja tokom trodnevnog praznika Zmajevog čamca, što je 6,3 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, prema podacima kineskog ministarstva kulture i turizma.

Turisti su takođe potrošili 40,35 milijardi juana (5,57 milijardi dolara) tokom praznika koji je trajao od subote do ponedeljka, što je povećanje od 8,1 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

Veliki broj turista se opredijelio za kratko putovanje radi aktivnosti poput branja voća, bavljenja poljoprivredom i kampovanja.

Tradicionalne aktivnosti od trka zmajevih čamaca do radionica za pravljenje zongzi, vrste lepljivih knedli od pirinča u obliku piramide, održane su širom zemlje kako bi se obeležio pomen patriotskom pesniku Ću Juanu.

Turisti su izabrali fleksibilnije i personalizovanije metode putovanja, uživajući u životu kroz spora putovanja, dubinska iskustva i opuštanje.

Kineska medijska grupa