ČUDO: Kjuriositi na Marsu našao i pacova!

Snimljena još jedna životinja

ČUDO: Kjuriositi na Marsu našao i pacova!

Na fotografijama koje je objavio robot svemirske agencije NASA vide se glava i telo glodara, koji leži između kamenja

VAŠINGTON - Posle guštera, na Crvenoj planeti dokumentovano novo stvorenje.Nove fotografije koje je na Marsu uslikao specijalni rover „Kjuriositi“ svemirske agencije NASA, a koji je na tu planetu poslat s misijom na istraži površinu Crvene planete i moguće oblike života, pokazuje pacova koji leži među kamenjem. Nakon objave snimaka na kojima se vidi gušter na površini Marsa, sada se ispostavilo da on nije jedino živo biće na tom tlu.Na novoj fotografiji koja je isečena iz video-snimka napravljenog još u septembru 2012, vidi se njuška pacova koji leži između dva kamena. Pored toga, jasno mu se ocrtavaju i oči i uši, ali i deo tela s prednjim udovima i delom stomaka.Ubrzo nakon objavljivanja novih zapisa na internetu pojavile su se spekulacije da je glodara na Mars ostavio tim NASA kako bi se ispitao život na toj planeti. Ako bi to bilo tačno, u slučaju da je glodar mogao da opstane na drugoj planeti, otvorili bi se putevi i za mnoga druga istraživanja i selidbu ostalih organizama s naše planete. Mnogi pretpostavljaju da su na Crvenu planetu u te svrhe već poslate i veverice, ali da NASA to taji jer će životinje svakako u nekom trenutku uginuti usled nedostatka vode i hrane. Organizacije za borbu prava životinja kao što je PETA odmah bi reagovale protiv američke agencije, pa se ovakve stvari drže u tajnosti.Mnogi naučnici, međutim, tvrde da nijedna od ove dve opcije nije slučaj, već da je u pitanju samo kamen koji zbog ugla snimanja izgleda kao pacov, odnosno gušter. Oni objašnjavaju da život na Marsu ne bi bio moguć zbog suve i hladne klime.

Životinja postala hit na internetuPacov s Marsa za veoma kratko vreme postao je pravi hit na internetu. Na svim društvenim mrežama vode se raznorazne prepirke po pitanju njegovog opstanka na Crvenoj planeti, a glodar je čak dobio i svoj sopstveni nalog na Tviteru.