IZ DUBROVNIKA U SAD LETE KRŠ AVIONI: Nadležni se pohvalili novom linijom, iskusni putnik otkrio SVE DRAŽI 10-satnog putovanja
Foto: Vikipedija

otvoreno

IZ DUBROVNIKA U SAD LETE KRŠ AVIONI: Nadležni se pohvalili novom linijom, iskusni putnik otkrio SVE DRAŽI 10-satnog putovanja

Hrvatska -

Dubrovački aerodrom se pohvalio otvranjem linije za SAD. Reč je o liniji Amerikan Erlajnza između Dubrovnika i Filadelfije koja će od 7. septembra ove do 27. septembra 2019. tri puta nedeljno povezivati ta dva grada.

Ali neki stalni putnici ne dele entuzijazam nadležnih u Dubrovniku. Naime, PR stručnjak Vedran Strukar tvrdi da je stalni putnik i da je saopštenje poslato iz Dubrovnika prepuno besramnih laži.

U svom komentaru na Fejsbuku Strukar objašnjava zašto su avioni tipa "boing B767" koji će leteti između Dubrovnika i Filadelfije najneudobniji u celoj floti Amerikan Erlajnza.

“Kad spominju ‘visoko luksuzna sedišta’ na istim letovima, kriju kako se radi o najneudobnijim sedištima u celoj njihovoj floti. Naime, AA ima interkontinentalnu flotu od aviona tipa 77W, 772, 789, 787, 330 i spomenuti 767 koji je najmanji. Budući da su to avioni stariji od 25 godina, kompanija je odlučila da ih neće u potpunosti preuređivati nego izbaciti iz upotrebe za nekoliko godina jer će ih zameniti sa novim avionima koje upravo kupuje".

"U B767 biznis klasa ne da je ‘visoko luksuzna’ nego je ‘krš’. Širina sedišta od svih aviona je baš tamo najuža pa se osećate kao sardina, čak i u poslovnoj klasi".

"Takođe, ni u poslovnoj klasi, niti u ekonomskoj, putnici jedino na B767 NEMAJU monitor za gledanje filmova što je danas postao avionski industrijski standard na prekookeanskim letovima. Putnici biznis klase dobijaju kao zamenu ajped napunjen sa tek nekolicinom filmova iz bogatog izbora koje ostali avioni u njihovoj floti imaju.

A u ekonomskoj klasi, putnici nemaju nikakav monitor za luksuzno putovanje, nego kad avion dostigne visinu krstarenja, stjuardesa raširi platno na koje sa projektora za celu kabinu prikaže po jedan film koji glavni stjuard, smatra najprikladnijim za destinaciju (obično se tokom leta od 10 sati prikaže tek jedan film, a ostalo su crtani za decu da lakše zaspu i/ili imaju zanimaciju da ne vrište i ne uznemiravaju ostale putnike)”, obrazlaže Strukar.

Iako većina aviona Amerikan Erlanza ima vaj-faj, nastavlja Strukar, čak i na domaćim letovima, B767 kao najstariji avion ga nema na ovim relacijama.

“Filadelphija je postala ‘hab’ Amerikan Erlanza tek pre tri godine kad se spojila sa US Ervejzom. Potpuno je suludo isticati da je taj grad najveće čvorište na istočnoj obali SAD, a svaki iole iskusniji putnik zna da je to Majami, kao najveće čvorište kompanije AA na istočnoj obali, a iza Majamija JFK aerodrom u Njujorku”, tvrdi Strukar.

Kurir.rs/Net.hr

Foto: Vikipedija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track