VOJAŽ HOĆE DA ZARADI PREKO BRESKVICE! Pravi marketing na račun njenog imena, fanovi POLUDELI: "Zapamtio bi me"
Foto: Nemanja Nikolić, Printscreen/RTS

pokrenuo je novi biznis

VOJAŽ HOĆE DA ZARADI PREKO BRESKVICE! Pravi marketing na račun njenog imena, fanovi POLUDELI: "Zapamtio bi me"

Stars -

Reper Mihajlo Veruović Vojaž pokrenuo je novi biznis, tačnije lansiraće svoje ledene čajeve.

Mnogi komentarišu da je napravio ozbiljan marketinški trik koristeći bivšu devojku Anđelu Ignjatović Breskvicu, jer je napravio sokove koji će se pakovati u maloj flaši i to sa ukusom breskve i lubenice, te je ovaj potez šokirao brojne fanove.

U opisu promotivne fotografije koja još najavljuje sokove stoji i emotikon breskve, a korisnici društvene mreže "X" spekulišu da je reč o ipak dobrom marketingu.

"Pa zar nije jasno Volim Tea=Volim te A", "Možda je tako došao do ideje za biznis", "Ljudi ja sam mislila da je šala", "Iskoristio je za sve pare", "Da sam ona, realno bih ga napušila, dobro bi me zapamtio", samo su neki od komentara na društvenoj mreži "X".

Vojaž
foto: Damir Dervišagić

Anđela Ignjatović Breskvica je po povratku na scenu, nakon određene pauze od raskida sa bivšim dečkom Vojažem, izbacila pesmu pod nazivom "Bon Voyage", što znači "Srećan put", te fanovi komentarišu da je ovo možda odgovor na tu pesmu, ali dve godine kasnije.

Podsetimo, Breskvica i Vojaž su bili najpopularniji među mlađom generacijom, međutim su odlučili da stave tačku na svoj odnos, te je svako krenuo svojim putem.

Kurir.rs/Telegraf

Bonus video:

03:53

BRESKVICA JE IMALA FALŠ, TEYA DORA JE BILA SVE VREME TAČNA Pevačice komentarisale PZE: Folklor nije za publiku na Evroviziji!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track