PR-DC PREDSTAVIO DRON KOJI SPAŠAVA LJUDSKE ŽIVOTE! Željko Mitrović sa zaposlenima i novinarima proslavio neverovatan uspeh!
Okupljenim novinarima je najavio i posebno druženje u Palati Mitrović za 23. Septembar.
U prostorijama mlade i uspešne firme PR-DC, koja se nalazi u okviru Pink Media Group – Željko Mitrović i Miloš Petrašinović predstavili su sedmoj sili novi proizvod pod imenom IKA-ROCKET. U pitanju je dron sa dve protivtenkovske rakete, a cilj da se vojnik pomeri i više od pet kilometara od mesta borbe.
„Povod današnjeg okupljanja i prezentacije jeste proizvod na koji smo veoma ponosni, zato što smo dugo radili na njegovom razvoju. Dron IKA-ROCKET prvi put izbacuje projektile na raketni pogon. Taj proivod suštinski, taktički i strateški spašava ljudske živote. Liniju fronta vuče nazad 10 do 15 km. Moje ambicije su uvek bile vezane za dve stvari – džet letenje ljudi i projektili na raketni pogon. Prvi prototip možda je i najtraženiji u vojnoj industriji i oblasti svih industrija koje se bave proizvodnjom naoružanja. “ – rekao je Mitrović.
„Suština je da pomeramo liniju fronta barem pet kilometara nazad. Mislimo da je to velika stvar. Kao kompanija savladali smo svu tehnologiju i dokazali smo se u svetu. Proizvod IKA-ROCKET razvijen je u potpunosti u Srbiji. Ova proizvod očekuje jedna veoma svetla budućnost.“ – rekao je Petrašinović.
„Proizvod IKA-ROKET je na neki način komforan, jer bez nervoze dođe do cilja – komforno nacilja, ispusti projektile i vrati se bezbedno na zadatu lokaciju, kod operatera. Velika je prednost što je user friendly i što svako ko igra igrice može da obavi tu misiju.“ – dodao je Mitrović.
Željko Mitrović i Miloš Petrašinović, okupljene novinare su pozvali da se lično uvere u moćan izgled drona IKA-ROKET.
„Letelica IKA-ROKET je neuporedivo jeftinija od bilo kog tenka ili borbenog vozila, tu se nalaze dve rakete koje mogu da gađaju dva cilja. Naši inženjeri su projektovali letelicu ove kod nas.“ – objasnio je Petrašinović.
Mitrović i Petrašinović, nakon predstavljanja novog proizvoda, poveli su novinare i kroz proizvodni PR-DC pogon, kako bi videli mašine na kojima rade, ali i ostale popularne proizvode ove mlade i uspešne kompanije.
Deseti po redu događaj u okviru Mitrovićevih 30 dana – 30 događaja uspešno je okončan. Željko je pozvao okupljene predstavnike sedme sile da već 23. septembra posete Palatu Mitrović gde će se održati prezentacija svih dosadašnjih dostignuća PR-DCa.
Promo
SRPSKI ARHITEKTA OBJASNIO U PROGAMU NOVE S: "Problem nadstrešnice nastao još prilikom izgradnje, ne isključujem da tada nije izvedeno kako treba"