BG HOTELI RASPRODATI ZA USKRS Popović: Najviše stranaca iz Turske, Grčke i bivših YU republika
Foto: Nebojša Mandić

Turistička organizacija Beograda

BG HOTELI RASPRODATI ZA USKRS Popović: Najviše stranaca iz Turske, Grčke i bivših YU republika

Beograd -

BEOGRAD - Smeštajni kapaciteti beogradskih hotela za Uskrs gotovo su popunjeni, ali u prestonici će se uvek naći slobodno mesto za one koji žele da dođu, poručio je direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović.

"Voleo bih da kažem da je Beograd potpuno rasprodat za Uskrs, jer su smeštajni kapaciteti gotovo popunjeni, ali ovo jeste veliki grad, imamo 95 hotela i uvek će se naći slobodno mesto i to je moja poruka onima koji žele da dođu - uvek ima mesta, Beograd uvek pronađe mesto za goste koji bi da dođu", rekao je Popović.

Kaže da Bugari nisu ti koji najviše dolaze u srpsku prestonicu, već da najviše posetilaca dolazi iz regiona, pre svega ljudi iz Turske, Grčke i zemalja bivše Jugoslavije.

"To su najčešći gosti u Beogradu, međutim, nikako ne treba zaboraviti da im se izuzetno brzo približavaju i gosti iz zapadne Evrope, ili Izraela, jer, recimo, u odnosu na prošlu godinu, broj gostiju iz te zemlje porastao je za 400 odsto", istakao je Popović.

Takođe, napominje da je broj kineskih gostiju, na nivou cele Srbije, u prva dva meseca ove godine porastao za 105 procenata, te da su sve to podaci koji govore o rastu koji je, podvlači, evidentan četiri godine za redom.

Popović "ne bi prebrojavao" ko odakle dolazi, sve dok u tolikom broju dolaze i dok Beograd, između ostalih, ima događaje posvećene deci, koji su "lepo lice i Beograda i Srbije" i koji se "očigledno najviše dopadaju gostima iz inostranstva".

Posetioci Beograda, kaže Popović, najviše su zainteresovani za četvorodnevne aranžmane, takozvane "Siti brejk" ture, koje su glavni turistički proizvod Beograda, a pre svega, to su ture razgledanja, od helio tura i razgledanja Beograda iz vazduha, preko razgledanja sa turističkih brodova, do "segveja, one čudne sprave na dva točka", kojom se može obići Kalemegdan uz vodiča.

"Dakle, ponuda Beograda ne razlikuje se, a u nekim segmentima je i bolja i inventivnija, od ponude bilo kog turističkog centra u Evropi", rekao je direktor TOB.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track