BEOGRAĐANIN KUPIO HLEB, STIGAO KUĆI, PA ZANEMEO! Nije mogao da veruje šta vidi: Hteo sam da se počastim ovim "na drva" ODLEPIO SAM
Foto: Shutterstock, ilustracija

oglasila se i pekara

BEOGRAĐANIN KUPIO HLEB, STIGAO KUĆI, PA ZANEMEO! Nije mogao da veruje šta vidi: Hteo sam da se počastim ovim "na drva" ODLEPIO SAM

Beograd -

Domaći hleb "na drva" od 450 grama, kako je istaknuto na njegovom pakovanju, pekare koja snabdeva jedan veliki lanac marketa, zapravo ima 334 grama.

Naime, Beograđanin Aleksandar I., koji živi u centru grada, navodi da mu se pre nekoliko dana učinilo da je vekna hleba koju je odlučio da pazari lakša nego što je istaknuto na ambalaži.

Kako objašnjava, zbog toga je, bez mnogo razmišljanja, stavio hleb na vagu odeljenja voća i povrća u prodavnici, i potvrdio svoje sumnje.

- Čitavih 116 grama manje! Odlepio sam! Radnicu u marketu poznajem, znam da ona nije kriva. Ali nisam mogao da ne opsujem. Ostali potrošači su se uverili da nije šarena laža. Verovatno ubace pokoji hleb sa manjom gramažom i tako nas pljačkaju! Ne mogu da verujem da se i na hlebu potkrada - kaže Aleksandar.

Pekara, pekara, peciva
foto: Shutterstock

Da bude teži

Kako objašnjava, ovo je inače bio prvi put da je odlučio da kupi upravo ovu veknu hleba.

- Kupujem najjeftiniji hleb, sad sam hteo da se počastim ovim "na drva", ali mi se nije dalo! Imam druga koji je pekar i kazao mi je da hleb generalno treba da bude i teži nego što je istaknuto na pakovanju. Međutim, očigledno da se proizvođač ove vekne nije vodio time - navodi Aleksandar.

Zaštitnik potrošača je kontaktirao sa ovom pekarom koja proizvodi sporni hleb, a kako su kazali, sigurni su da je u pitanju greška koja se dogodila u procesu pakovanja hleba.

- Mi u svojoj ponudi pored vekne od 450 grama imamo i manju veknu hleba "na drva" od 300 grama. Moguće je da je prilikom pakovanja za lanac prodavnica, umesto hleba od 450 grama, upao hleb od 300 grama, koji se tamo inače ne prodaje. Ko radi, taj i greši - kazali su u ovoj pekari.

Greška pekara

U Pokretu za zaštitu potrošača za naš list navode da, bez obzira na to da li se radi o namernoj ili ne namernoj grešci pekara, potrošači treba da otvore "četvore oči" kada kupuju bilo šta od namirnica u marketu.

- Često se dešava ovako nešto i potrošači moraju imati na umu da, kada kupuju u prodavnici, svaki artikal dobro prouče. I ispravnost vaga u mnogim radnjama dovodi se u pitanje. Koliko pritužbi dobijamo dnevno upravo na ovakve situacije, teško je i izbrojati - kazali su u ovom udruženju potrošača.

Kurir.rs/Informer

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja