icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

POBEDNIČKA IDEJA PRVOG HAKATONA IZ OBLASTI MALOPRODAJE BAZIRANA NA PODSTICANJU ZDRAVIJE ISHRANE I ZDRAVIJIH NAVIKA
Foto: Promo

POBEDNIČKA IDEJA PRVOG HAKATONA IZ OBLASTI MALOPRODAJE BAZIRANA NA PODSTICANJU ZDRAVIJE ISHRANE I ZDRAVIJIH NAVIKA

Društvo

Najbolji programeri dali rešenje za povezivanje digitalnih trendova i zdravije ishrane

 

Miloš Cvetković, Đorđe Stanković, Lazar Petrov i Petar Pejić iz Niša pobednici su prvog Hakatona iz oblasti maloprodaje, koji je u proteklih 48 sati okupio 44 učesnika iz 11 timova. Pobednicima je pripala nagrada od 2.500 evra, drugoplasiranom timu 1.500, a treće plasiranom 1.000 evra, uz mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni rešenja.

 

foto: Promo

Stručni žiri imao je težak zadatak da među veoma interesantnim predlozima odabere najbolja rešenja koja su učesnici dali na temu “In-store digital Experience”, a za što bolju sveukupnu ocenu bodovali su se ideja, inovativnost, funkcionalnost ideje, dizajn, timski rad i prezentacija.

 

“Velika nam je čast što smo pobednici prvog hakatona ove vrste. Pobedu zaista nismo očekivali, pogotovu ako se uzme u obzir da smo prvih 18 sati hakatona iskoristili na razmenu mišljenja i razvoj ideje. Naša mobilna aplikacija ima za cilj da pomogne ljudima koji su na posebnim režimima ishrane, bilo da je to posledica alergije, posta ili neke druge okolnosti. Povezivanjem dobavljača, kupaca i Delez radnji ova aplikacija koju smo nazvali “Future Maxi” pomoći će kupcima da lakše prepoznaju koji proizvod je pogodan za njihov režim ishrane. Navike u ishrani se sve više kreću u smeru zdravije ishrane, ali i zdravijeg života, zato naše rešenje nije podrazumevalo da se kupcima namirnice dostavljaju na kućnu adresu, već da u tom cilju promocije zdravijih navika navedemo sve da posle online selekcije prošetaju i do najbližeg supermarketa”, reklo je Petar Pejić iz pobedničkog tima.

 

foto: Promo

Timovi iz Srbije i regiona pokušavali su da pronađu najbolji način za dodatno unapređenje digitalnog iskustva kupaca u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama, a imali su i na raspolaganju vrhunske mentore iz oblasti marketinga, biznisa i pripreme za javni nastup.

 

Prvi Retail Tech Hakaton organizovala je kompanija Delez Srbija u saradnji sa Centrom za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija – ICT hub-om, sa ciljem da otvori prostor da učesnici prikažu talenat i kreativnost, kao i da podrži start up zajednicu u Srbiji.

 

( Promo tekst - Foto: Promo )

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.