icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SPREČENA DRAMA SRPSKIH TURISTA: Mislili su da ostaju bez letovanja na Kritu, ali je usledilo REŠENJE!
Foto: Zorana Jevtić

Okončano "Eurojet" platio avionske karte

SPREČENA DRAMA SRPSKIH TURISTA: Mislili su da ostaju bez letovanja na Kritu, ali je usledilo REŠENJE!

Društvo

Direktor agencije Vladan Šipetić tvrdi da je uplaćen sav novac "Fibuli" i da će svi putnici otići na letovanje na Krit

Turistička agencija "Eurojet" uplatila je agenciji "Fibula er travel" novac za avionske karte za svih 59 turista koji uskoro polaze na letovanje na Krit i tako je, na sreću, izbegnuta potencijalna drama putnika, koji su mogli da izvise za odmor!

 

foto: Profimedia


Podsetimo, "Eurojet" je kasnio s plaćanjem avio-karata za grupu od 33 putnika koji treba da polete u sredu i za grupu od 26 turista koji polaze 15. septembra. Direktor "Eurojeta" Vladan Šipetić kaže za Kurir da je uplaćen novac za avionske karte za sve putnike.


- Bilo je malo problema s obzirom na to da mi s "Fibulom" nemamo direktno ugovor. Naravno, platili smo sve fakture. Imali smo drugačiju vrstu ugovora i iz tog razloga nije bilo plaćeno ranije - tvrdi Šipetić.


Povodom informacija koje su se pojavile - da ista agencija duguje pare hotelu na Samosu i da su iz hotela tražili srpskim turistima da uplate novac za smeštaj, jer navodno nisu legle pare - Šipetić kaže da on takve informacije nema, kao i da se niko nije žalio, ali da će sve proveriti:


- Pozvaćemo svakog od putnika da proverimo da li su imali neprijatnosti, kao i da li ih je bilo ko uznemiravao, pošto imamo oprečne informacije. Iz hotela kažu da nikoga nisu uznemiravali, a od putnika se niko nije žalio da im je tražen novac. Mi tamo radimo s lokalnom agencijom, ne znam tačno kad je to lokalna agencija prosledila hotelu.


Direktorka "Fibula er travela" Mana Hamzić potvrdila je za naš list da im je "Eurojet" uplatio novac za avio-karte do Krita, kao i da očekuje da taj novac svakog časa legne na njihov račun.
 


Najveće turističke afere u 2018.


Prevarena gomila putnika


- "Flaj flaj travel" je početkom juna zatvorio sedam poslovnica i otkazao sve aranžmane i avionske karte
- Više od 6.000 ljudi je ostalo bez letovanja kad je 22. juna turistička agencija "SAB travel" otkazala sva putovanja
- Turistička agencija "Džez travel" iz Čačka početkom jula je otkazala putovanja za oko 80 putnika
- Građani koji su rezervisali letovanje u turističkoj agenciji "Sun&Sea" u Subotici ostali su bez uplaćenog novca i bez odmora jer je vlasnik stavio tablu "godišnji odmor" i otišao iz zemlje
- Učenici Devete beogradske gimnazije zamalo su ostali bez letovanja u Ljoret de Maru u Španiji jer agencije "Planeta promet" i B2R nisu platile hotel

 

Kurir.rs/ M. B./ Foto: Zorana Jevtić, Profimedia

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.