Ukusi južnjačkih specijaliteta - čarolija vredna divljenja
Foto: Vojislav Vujanić

Ukusi južnjačkih specijaliteta - čarolija vredna divljenja

Društvo -

Među najlepšim osobinama naših zemljaka sa juga Srbije svakako je ljubav prema dobroj i ukusnoj hrani kao i tradicionalna gostoljubivost po kojoj ih mnogi prepoznaju. Vredne ruke naših domaćica i vlasnica vrednih receptura koje se prenose sa kolena na koleno, izrađuju fantastične specijalitete od voća i povrća koje nikog ne ostavljaju ravnodušnim. Fina tekstura, nežni i sočni ukusi, slatki, slani, ljuti i delikatni, osvajaju gastronomske znalce svojom autentičnošću i iskrenošću.

Upravo taj kvalitet, vernost tradiciji, maštovitost i posvećenost koja odlikuje južnjake, inspirisao je Coca-Cola sistem da pokrene jedinstven program „Stižemo sa juga“ sa ciljem da pruži podršku malim preduzetnicima, pomogne im u promociji proizvoda i razvoju biznisa. U saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Smart kolektivom, pažljivom selekcijom odabrano je devet preduzetnika koji nude paletu fantastičnih specijaliteta od voća i povrća – ajvare, ljutenice, trljanice i drugu zimnicu, džemove, marmelade, sušeno voće, grickalice, brašno od mešanog zrnevlja za izradu beskvasnog hleba, kao i voćno sirće. Ovim sjajnim ljudima Coca-Cola sistem će tokom jeseni pomoći da direktno promovišu i prodaju svoje proizvode - kroz mobilnu radnju koja će obići 10 gradova Srbije, kao i kroz online prodavnicu na adresi stizemosajuga.rs. Još više, odabrani preduzetnici dobiće četvoromesečnu razvojnu podršku, ali i pomoć Coca-Cola mentora, eksperata u domenu marketinga, tehnologije proizvodnje, finansija, prodaje čija je ekspertiza od izuzetnog značaj za razvoj biznisa.

foto: Vojislav Vujanić

Dodatna vrednost odabranih preduzetnika je i činjenica da su neka od njih prava mala socijalna preduzeća koja zapošljavaju lica iz marginalnih grupa, samohrane majke i osobe sa invaliditetom. Na ovaj način, mali preduzetnici poručuju da osim što imaju fantastične ideje, imaju i veliko srce i energiju koja se oseća u svim proizvodima. Sa druge strane i Coca-Cola šalje poruku da će uvek i svuda biti uz one koji promovišu socijalno preduzetništvo, osnažuju dame i čine zajednicu humanijom i ekonomski stabilnijom.

foto: Vojislav Vujanić

Projekat „Stižemo sa juga“ javnosti je predstavljen početkom avgusta na Zemunskom keju, a veliki broj prisutnih među kojima i značajan broj javnih ličnosti, imali su priliku da se uvere u kvalitet i autentičnost proizvoda koje nude naše komšije sa juga zemlje. Podjednako kao i prolaznici, veliki broj stranaca zastajkivao je pored mobilnih radnji, degustirao proizvode i davao signal da ono što naši južnjaci nude ima prekogranični potencijal.

Zahvaljujući mobilnim radnjama koje će u okviru manifestacije „Izađi mi na teglu“ proći Srbijom, građani Leskovca, Bele Palanke, Dimitrovgrada, Zaječara, Aleksinca i drugih gradova, biće u prilici da uživaju u sjajnoj ponudi inovativnih proizvoda, a za nestrpljive kao i one koji vole „kupovinu iz fotelje“, tu je i online prodavnica stizemosajuga.rs u kojoj vas čekaju pravi mali gastronomski specijaliteti.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track