Telekom Srbije reagovao je novim saopštenjem povodom navoda koje Junajted medija uporno plasira. Navode da vlasnici televizije N1 i SBB u svojim saopštenjima uporno pokušavaju da krivicu i odgovornost za gašenje njihovih 17 kanala kablovskim operaterima koji posluju pod brendom Supernova prebace na Telekom Srbija.
Iz Telekoma podsećaju javnost da su vlasnici televizije N1 i SBB kablovskim operaterima koji posluju pod brendom Supernova ukinuli 17 kanala, a ne samo jedan, kako bi se moglo zaključiti iz njihovih saopštenja.
Sve taksativno
- Gospodo vlasnici televizije N1 i SBB, odbili ste da nastavite saradnju sa kablovskim operaterima koji posluju pod brendom Supernova, ucenjujući nas da potpišemo ugovor koji nije u skladu sa zakonom; odbili ste da nam date dozvolu da emitujemo vaše kanale po starim uslovima, dok se ne postigne novi dogovor; naredili ste nam da ugasimo svih 17 vaših kanala, uključujući i kanal N1, preteći nam krivičnom i materijalnom odgovornošću. Odbili ste da nam date dozvolu da emitujemo kanal N1 u više od 800.000 domaćinstava, na svim platformama Telekoma Srbija, do postizanja konačnog dogovora. Niste odgovarali na naše molbe da nastavimo pregovore, iako smo vas obaveštavali da smo spremni i da naš pregovarački tim čeka na vaš poziv - poručuju iz Telekoma komentarišući poteze Junajted medije.
Telekom ističe da druga strana vešto podmeće tezu tako što svoju javnu ponudu uporno predstavlja kao obavezujuću za sve operatere na tržištu. - Vaš pritisak da vašu ponudu svako mora bezuslovno da prihvati zove se ucena. Da vam damo 15 miliona evra za tri godine za nešto u čemu mi ne vidimo nikakav ekonomski interes za nas je neprihvatljivo. Jasne su nam vaše namere, koje vi izgleda više i ne krijete, a to su politizacija, pritisak na konkurenciju i institucije sistema, obmanjivanje javnosti, a sve sa željom da vratite vreme kada niste imali konkurenciju i kada ste svoj monopolski položaj brutalno koristili u cilju postizanja poslovnih rezultata i dugoročne apsolutne kontrole tržišta - navode iz Telekoma i zaključuju:
Napredujemo i dalje
- Na vašu žalost, ta vremena su prošla i ne mogu da se vrate. Telekom Srbija, bez obzira na sve pritiske sa vaše strane, nastaviće da realizuje svoju poslovnu strategiju koja za cilj ima rast broja korisnika, unapređenje kvaliteta usluge i sadržaja i unapređenje poslovnih rezultata, ma koliko se to vama ne sviđalo.
Kurir.rs/ redakcija Kurira Foto: Marina Lopičić