icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SRUŠEN JE U BOMBARDOVANJU APRILA 1999, A DANAS JE OPET TU: U podne ponovo kreću vozovi preko Žeželjevog mosta
Foto: Beta/Dragan Gojić

Kreće redovan železnički saobraćaj

SRUŠEN JE U BOMBARDOVANJU APRILA 1999, A DANAS JE OPET TU: U podne ponovo kreću vozovi preko Žeželjevog mosta

Srbija

Vrednost izgradnje Žeželjevog mosta je, kako je saopštilo Ministarstvo, 54,74 miliona evra

NOVI SAD - Redovan železnički saobraćaj preko Žeželjevog mosta u Novom Sadu biće uspostavljen danas od podneva, saopštila je potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

 

"Kao što smo i obećali pre desetak dana u Novom Sadu, u prvoj nedelji arpila ponovo kreće redovan železnički saobraćaj preko Žeželjevog mosta. Do juna očekujem da se završe i preostali radovi na pristupnim saobraćajnicama, kako bi građani Novog Sada mogli u potpunosti da ga koriste", rekla je ona.

 

Podsetila je da je ovaj most važan i za Novi Sad, ali i za celu Srbiju, jer se nalazi i na železničkom Koridoru 10, ali je i deo buduće brze pruge Beograd-Budimpešta.

"Žeželjev most je simbol moderne Srbije, njene obnove i bolje budućnosti, koja je u povezivanju i saradnji sa svima", podvukla je Mihajlović.

 

Vrednost izgradnje Žeželjevog mosta je, kako je saopštilo Ministarstvo, 54,74 miliona evra, a od toga, 25,37 miliona evra iznosi donacija Evropske unije, 25 miliona evra uložili su Vojvodina i Grad Novi Sad, a još 4,37 miliona evra uloženo je iz republičkog budžeta.

 

Žeželjev most, preko Dunava, srušen je 23. aprila 1999. godine u NATO bombardovanju. Radovi na obnovi započeli su još aprila 2012, ali je tek uključivanjem Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u projekat 2014. pojačana koordinacija među učesnicima u projektu i rešeni svi finansijski, organizacioni i tehnički problemi koji su usporavali završetak radova.

 

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Beta/Dragan Gojić)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.