Kako izabrati najisplativije internet oglašavanje?
Foto: Promo

Kako izabrati najisplativije internet oglašavanje?

Zabava -

Kada se bavite biznisom jedna od najvažnijih stvari, pored brze i kvalitetne usluge, kvalitetnih proizvoda ili ponude je da što više ljudi čuje za Vas, kao i da Vaša ciljna grupa prepozna Vaše vrednosti.

Zato je pravi izbor kanala komunikacije sa Vašim budućim klijentima od presudne važnosti. Morate znati navike, godine i potrebe Vaših budućih kupaca. Osim oglašavanja na odgovarajućim društvenim mrežama, važno je imati i svoj sajt, stim da samo posedovanje sajta Vam neće doneti nove mušterije. Morate na njemu konstantno raditi (azurirati ga i optimizovati), jer sajt koji nije azuran ili nije na prvoj strani pretrazivaca, neće doneti nove kupce. U isto vreme troškovi oko ulaganja za izradu dobrog sajta, azuriranje, optimizovanje...često znaju i da premaše vrendost koju mogu da isplate.

Šta onda u tom slučaju raditi?

Postoji fantastičan način da svi čuju za Vas, kao i da budete među prvima kada je Google u pitanju, a da pritom budete uvek u plusu.

Pitate se kako je moguće biti prvi na Googlu a za to ne potrošiti čitavo bogatstvo i ne utrositi silno vreme sa raznim online i seo strucnjacima ?

Pretstavljamo Vam samo jedan od modela:

Predstavljanjem svoje firme ili usluge na internet portalu NaVidiku.rs dobijate veliki dijapazon mogućnosti za svoj biznis, a izaćiče vas povoljnije i isplativije od svega što ste verovatno do sada pokušavali.

Prezentacija Vaše firme na portalu“ Na Vidiku.rs“ može biti dosta obimnija i od web sajta, koji možete kreirati sami jednostavnim instaliranjem mobilne aplikacije preko koje menjate svoje akcije, objave, dodajete izmene i sve se to objavljuje istog trenutka bez čekanja administratora da objavi Vaše izmene.

Nešto najsličnije korišćenju društvenih mreža. Napavljeno da svaki član-pretplatnik može da koristi i uređuje profil svoje firme, a glavna prednost u odnosu na društvene mreže se ogleda u tome što se sve objave koje „izbacujete“ pojavljuju i na Google pretrazivaču. Drugi benefit je što svaku objavu možete targetirati na kojoj kategoriji će se pojaviti, te na taj način mozete tačno izabrati svoju ciljnu grupu.

Npr. ako bi neka poslastičarnica želela da objavi najnoviju tortu koju je napravila, jednostavno je imenuje- da neki opisni naziv toj slici, tipa: Nodi torta. Na taj način ima šansu kada neko ukuca na pretrazivaču „Nodi torta“ da se baš njen proizvod prikaze.

Proverite, jednostavno je, a ako Vam se svidi tako možete i Vi. Ako ste proverili i uverili se da želite ovako nešto prijavite se: 064/646-8822 Što se tiče drugog benefita, kroz aplikaciju izaberete da se torta prikaze u kategoriji koja je srodna tom proizvodu, i tamo gde mislite da će poseticima biti zanimljivo da je vide. U ovom slučaju bi to bila kategorija: „ Dečije torte „ , pa svako ko bude tražio dečije torte moći će i na taj način da dođe do Vase „Nodi torte“ ili stotine i hiljade drugih Vasih objava, koje budete objavili u bas toj ili nekoj drugoj kategoriji.

Profil Vaše firme na ovaj način je svakako dobro optimizovan i pregledn, a potencijalni kupci koji traže neke proizvode ili usluge odmah ce naići na Vas i na Vašu kompletnu ponudu i sve to na jednom mestu.

I ne zaboravite Vaši sadašnji ali i budući klijenti su već na internetu, zato je pretstavljanje firmi, kao i robe i usluga na internetu odličan potez koji će Vam se višestruko isplatiti, stim da je ključno odabrati pravu platformu, a evo i nekih najbitnijih parametara koje treba da uzmete u obzir kad tražite najbolje mesto za pretstavljanje svoje fime i njenih proizvoda ili usluga:

  1. veliku posećenost sajta
  2. tačno ciljana publika
  3. da izabrana platforma moze tehnički da podrži sve ono što je Vama kao firmi potrebno
  4. da je dobro rangirana na pretraživačima
  5. jednostavna za upotrebu i vođenje Vašeg poslovanja (ogleda se u koršćenje i objabljivanje novih sadržaja, uz što manje trošenje Vašeg ličnog vremena)
  6. jednostavna za korisnike ( treba biti brza i pregledna za korisnika)

Prednost ovakvih načina oglašavanja se ogleda u tome što ste konstantno vidljivi svakom posetiocu tj. niste vremenski ograničeni, za razliku od Google oglašavanja i što Vam se sa porastom posećenosti Vašeg profila ne povećava trošak oglašavanja, već samo efekat i zarada, a na korisnicima je da objavljuje sve sto rade i sto je vezano za njihovu firmu, a uspeh ce doci neminovno.

Pozovite za više informacija i zakažite online sastanak sa nama. Naši menadžeri će Vas detaljno uputiti u sve detalje najisplativijeg oglašavanja. 064/646-8807 ili online: dodaj-firmu@navidiku.rs

Čekamo Vas da zajedno budemo među prvima!

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track