STAMEN: Prva vožnja insignije kantri turer!
Foto: KURIR

Kurir na premijeri u Frakfurtu

STAMEN: Prva vožnja insignije kantri turer!

Auto -
Robustan „Kantri turer“ agresivnom pojavom već na prvi pogled stavlja do znanja da mu je svejedno da li je na asfaltu ili van njega

Stvoren za one koji žele više.Nemački gigant „Opel“ rešio je da maksimalno naoruža gamu nove „insignije“ i atraktivnim karavanom „kantri turer“ ugrozi konkurente kao što su „audi A6 olroad kvatro“ ili „folksvagen pasat oltrek“.Pogon na sve točkoveKurir je prisustvovao ekskluzivnoj test-vožnji novog modela u Nemačkoj i uverio se u kvalitete koje ovaj odlični karavan poseduje.Robustni „kantri turer“ svojom veličinom i elegantnom, ali agresivnom pojavom već na prvi pogled stavlja do znanja da je „talentovano“ vozilo koje će sa zadovoljstvom ispuniti mnoge želje svojih budućih vlasnika. Karakteriše ga odlični „Opelov“ prilagodljivi sistem pogona na svim točkovima, koji mu dozvoljava da se upusti u avanture po nešto zahtevnijim terenima, ali i da garantuje vrhunsku stabilnost. Osim toga, „kantri turer“ je dobio zaštite na donjem prednjem i zadnjem delu vozila, plastične dodatke na branicima, blatobranima i bočnim donjim delovima karoserije, kao i za 20 mm povećano odstojanje od tla u odnosu na standardni karavan „sports turer“.Ne smeta mu kiirensOvoga puta probali smo vrhunsku verziju s novim 2,0 SIDI turbobenzinskim motorom, koji razvija ubedljivih 250 „konja“ i čak 400 Nm obrtnog momenta. Komfor i udobnost novog karavana zaista su vrhunski, a bez obzira na povećano odstojanje od tla, i agilnost je na zavidnom nivou, kao i upravljivost, zahvaljujući poboljšanom volanu.Moćna konjicaNovi karavan jednostavno guta put ispred sebe, pre svega zahvaljujući odličnom i moćnom benzinskom motoru, ali i pogonu na svim točkovima, pomoću kojeg se podsmeva svim zahtevnijim deonicama i gotovo ga je nemoguće izbaciti iz putanje. Zbog nešto žustrije vožnje ovaj snagator je na našem testu u proseku trošio oko 12 litara benzina.

Bezbednost na prvom mestuNovi „kantri turer“ je vrhunski automobil i na polju bezbednosti. „Anđeo čuvar“ je unapređeni radar, a tu su i pomoćni sistemi zasnovani na kamerama, upareni sa adaptivnim tempomatom. Sistem je aktivan u krugu od 70 metara i upozorava vozača na bočni slepi ugao i dolazeća vozila, direktan sudar, napuštanje trake i drugo. Posebno je interesantan novi sistem RCTA (Rear Cross Traffic Alert), koji upozorava vozača na dolazeća vozila prilikom isparkiravanja u rikverc.Insignija kantri turer 2,0 sidi turbo 4x4- Motor: 1.998 ccm- Snaga: 250 KS- Momenat: 400 Nm- Ubrzanje 0-100 km/h: 7,9 s- Maks. brzina: 235 km/h- Menjač: ručni, 6 brzina- Dužina / širina / visina: 4.920/1.856/1.526 mm- Međ. rastojanje: 2.737 mm- Prtljažnik: 540/1.530 l

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track