TEST INSIGNIJA BI-TURBO: Turbozabava!

Dve turbine imaju jedan zadatak - obezbediti snagu u svakom trenutku

TEST INSIGNIJA BI-TURBO: Turbozabava!

Auto -
Luksuz i sofisticirani sistemi ovde ostaju u drugom planu jer vozač uživa u udaru sedišta u leđa
1 / 5

Do snage dva putića!Turbodizajn, turboperformanse, turbokvalitet! Sve ovo stalo je u „insigniju“. Baš zato je bestseler - jedna od najvećih ikona u poslednjih pet godina!Harizma snageSad je na testu Kurira bi-turbo dizel-agregat 2,0 sa 195 KS. Čisto uživanje u moći! Snaga ima najveću harizmu u automobilskom svetu. Udar sedišta u leđa je uživanje bez premca, jače od bilo kakvog luksuza.Vozač se moćno oseća svaki put kada dotaknete gas ove „insignije“. Kontinuirano rade dve turbine, dok je automatska transmisija odlično podešena. Snaga je uvek uz vozača, bez obzira na brzinu vozila. Manji punjač obezbeđuje 320 Njutnmetara momenta pri samo 1.250 obrtaja! Već na 1.750 o/min. na raspolaganju je 400 Nm. Tada rade obe turbine, dok ventili regulišu protok vazduha. Preko 2.500 obrtaja svi gasovi idu iz većeg turba i pune cilindre agregata.Solidno ubrzanjeNa papiru „insignija bi-turbo“ stiže do stotke za tek solidnih 8,7 sekundi. Veoma dobro, mada ne i sportski. Međutim, kontinuirana prisutnost snage mami vozača da ubrza. Svako sedanje za volan znači uživanje u snazi. Dobro je to što je stabilnost na sportskom nivou. Naime, asistenciju pruža i sportsko vešanje „HiPerStrut“. To je do sada bilo rezervisano za OPC verzije "Opelovih" modela, ali sad je dostupno i za blaže verzije, pre svega za "insigniju bi-turbo" i "astru GTC".Agregat je najjači adut ove „insignije“, ali vozaču je na raspolaganju velika pomoć sofisticiranijih sistema. Tu su radari, senzori, kompjuteri...Ističemo adaptivni tempomat. Radar, naime, prati vozilo ispred, automatski usporava i ubrzava, dok vozač treba da samo da drži upravljač. Jedino na čemu se može zameriti je cena. Iako je 28.000 evra korektno, prodajna akcija bila bi prava mera kako bi se vozači dokopali snage!

Činjenice- Menjač: 7-stepeni, automatski- Rezervoar: 93 l- Prtljažnik: 690 / 2.010 l- Potrošnja na testu (grad): 12 l- Osnovni model: 28.000 evra

Čak 50 nagrada!Od premijere 2008. „insignija“ je osvojila oko 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući prestižnu nagradu „Automobil godine 2009“ i prodata je u skoro pola miliona primeraka. U 2011. u Nemačkoj je hečbek limuzina s petora vrata nesporni lider u svom segmentu.

Sportska šasija„HiPerStrut“ amortizeri smanjili su nagib prednjeg točka prilikom skretanja, poboljšavajući naleganje na put. Poboljšan je i osećaj upravljanja, potpomognut smanjenjem nivoa trenja na upravljačkom sistemu. Ova tehnologija ranije je bila ograničena na vrhunski sportski model OPC.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track