POGLAVICA ZAVODI RED: Vozili smo novi Grand čiroki!

Daleko bolji i luksuzniji od prethodnika

POGLAVICA ZAVODI RED: Vozili smo novi Grand čiroki!

Auto -
Teško je reći da li je veće uživanje voziti novi „džip“ na asfaltu, ili skrenuti bilo gde i bez problema stići na svako mesto
1 / 6

Jači nego ikad!Greh je voziti „grand čiroki“ po asfaltu! Ova „poslovica“ i dalje je na snazi. Na testu Kurira vozili smo zvanično restilizovani, ali zapravo potpuno novi model, daleko moćniji od prethodnika, koji je već postao ikona automobilske planete. Dva uparena sistema pogona na svim točkovima, neprekidno praćenje 12 različitih parametara trakcije, sistemi za vožnju po pet podloga, 100 različitih kombinacija informacija na instrument tabli, ekran od 8,4 inča, 19 zvučnika, 250 konjskih snaga... Ovo je spisak kojim „poglavica“ zavodi red!

Otmeno... Asketska filozofija je napuštena. Završna obrada vrh, od kiča ni traga
Otmeno... Asketska filozofija je napuštena. Završna obrada vrh, od kiča ni traga

Luksuz na maksimumuDaleko da je to sve. Sada je greh izaći iz kabine. Ovo je, naime, enterijer sa sedam zvezdica. Ako napustite vozilo, teško da se može desiti bilo šta bolje. Italijani su se, naime, dohvatili enterijera, zadržali samo grame asketske filozofije i umesto toga ubacili tonu luksuza, raskoša i stila. Kvalitetni materijali, digitalizovani pokazivači svih parametara, elektrifikovana svaka komanda... Potpuna zvučna izolacija od spoljnog sveta lansira vozača u drugu dimenziju.Zanimljivo je da je dizajn „grand čirokija“ bio na udaru medija posle prvih fotki. Uživo je druga priča. On je ogroman, napred sijaju sedmostruki hromirani otvori, dok su LED ukrasi na obe svetlosne grupe. Nije se skoro dogodilo da jedno vozilo privuče toliko pogleda.

Kompjuterizovano... Instrument tabla je digitalna i može se štelovati na 100 kombinacija
Kompjuterizovano... Instrument tabla je digitalna i može se štelovati na 100 kombinacija

Pod haubom smo imali 250 konjskih snaga. Kamionskih 570 Nm momenta dozvoljavaju trenutno ubrzanje pa 2,5 tone „jure“ 100 na sat posle samo 8,2 sekunde punog gasa. Osmostepeni ZF menjač odlično radi posao, a odlično funkcioniše i sa klackalicama iza volana za manuelnu promenu stepena prenosa. Potrošnja je veoma korektna i završili smo test sa 10,7 gradskih litara, što je fantastičan rezultat. U kabini nam je smetala kombinacija drveta i kože na volanu, što može da nervira ako se mota jednom rukom.Vredi svaki evroStabilnost je veoma dobra za klasu, a tek kada se pretera sa brzinom u krivini, primećuje se blago uvijanje karoserije... Sinergija dva sistema Quadra Trac II i Quadra Drive II radi u korist stabilnosti, a neprekidno se prati čak 12 parametara u vožnji.Sve ovo ima cenu. Oko 62.000 evra košta model sa testa. Možda i nije mnogo jer nam je na umu bilo da se ponekad isplati prodati dvosoban stan i uzeti ključeve od „džipa“!

Jako... Dvostruki izduv je tačka na dizajn
Jako... Dvostruki izduv je tačka na dizajn

Za sve terenePET PODLOGA„Grand čiroki“ ima pet modova za različite podloge, odnosno sistem „Select terrain“. Opcija „Auto“ automatskim određuje podlogu i trakciju. Na raspolaganju je, naravno, „Sport“, to je i „Snow“ (sneg), Sand/Mud (pesak, blato) za rastresite terene. Opcija je i režim „Rok“ za kamenje, stene koji radi samo u 4x4 režimu, a na raspolaganju je i sistem Quadra Lift sa vazdušnim vešanjem...Sinergija dva sistemaNEZAUSTAVLJIVI POGON 4X4Pogon 4x4 radi u sinergiji dva sistema Quadra Trac II i Quadra Drive II. Quadra Trac II sistem koordinira radom 12 različitih parametara, kao što su menjač, elektronske kočnice, ESP, diferencijal... Quadra Drive II sistem detektuje vezu točka sa podlogom i prilikom proklizavanja raspoređuje moment. U osnovnom režimu pogon je 60:40.

Link

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track