X FAKTOR: Vozili smo tojotu ajgo!

Stazama uspeha

X FAKTOR: Vozili smo tojotu ajgo!

Auto -
Mali, ali... Svemirski dizajn, ekološke performanse i veseo enterijer obezbeđuju sve što je potrebno u ovoj klasi. Performanse dokazuju da ima uživanja u A segmentu
1 / 10

„Faktor ajgo“ ne može da se ignoriše! Na delu je slučaj najinteligentnije iskorišćenih 3,45 metara. U praktičnom i estetskom smislu.Novi „ajgo“ zadovoljava najstrože dizajnerske, praktične, vozne, ekološke i ostale performanse. Školski primer kako nova generacija gazi korak dalje na svim planovima.

Majstor za gradSve počinje spoljnim linijama i „svemirskim“ dizajnom. Naročito na modelu sa testa, prožetim plavim linijama. Nosilac izgleda je X prednja maska, koju deli sa „jarisom“. Zadnji deo sa uspravljenom dugačkom svetlosnom grupom i blago zatamnjenim staklima složio je kockice.Prava je retkost da u vozilu skromne dužine odlično sede vozači visoki i 190 centimetara, kao što je ovde slučaj. Doduše, tada pozadi ostaje minimum prostora za kolena. Ipak, četiri odrasla putnika ovde mogu komotno da se voze na gradskim relacijama.Kabini je udahnuta živost, pre svega zbog kombinacija boja i spoja digitalnih i manuelnih instrumenata. Ovde nema monotonije. Centralnu ulogu zauzima veliki pokazivač brzine, dok je obrtomer sa strane digitalan. Nema pokazivača temperature motora, ali najvećem broju korisnika „ajgoa“ to je nepotrebni indikator.Kolor ekran multimedijalnog sistema je standard, ali i kamera pozadi, veoma korisna za parkiranje. Pritiskom na dodir se upravlja brojnim funkcijama vozila, šteluje se muzika, ali se navigacija doplaćuje. Enterijer se može personalizovati na stotine načina, može da se menja boja plastike kod ventilacije.

Solidno ubrzanjeSamo jedan motor pokreće „ajgo“. Ima 998 ccm i 69 konjskih snaga. Do 100 na sat stiže za 14 sekundi, što je dovoljno za sve gradske potrebe. Sve pohvale na zvuk motora jer se sada ne čuju loši akordi trocilindraša, već stiže blago rezak ton.Na testu smo lako spuštali prosek ispod šest litara u gradu, mada je nerealno spustiti ispod 5,5 litara. Najbitnije je to da se „ajgo“ vozi veoma lako, dok probijanje kroz gradsku gužvu predstavlja uživanje. Servo je jak, menjač dobar, sve je pri ruci i ostavlja veoma ozbiljan utisak.Cena osnovnog modela od oko 8.600 evra je veoma prihvatljiva.

ProstorGEPEK VEĆI ZA 29 LITARANovi „ajgo“ je samo 9 mm duži od prethodnika, ali je prostor odlično organizovan. Prostor za glavu je povećan 7 mm, iako je novi model niži za 5 mm. Prtljažnik je narastao za 29 litara, a sada mogu da se komotno smeste gajbe piva, što je bio zahtev brojnih korisnika iz Evropske unije.StandardBOGATA OPREMAPočetna cena za osnovni model sa troja vrata iznosi 8.670 evra, čija oprema uključuje i klimu, podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje, VSC (sistem stabilnosti), šest vazdušnih jastuka, audio-uređaj sa dva zvučnika, AUX/USB ulaz, LED dnevna svetla i HAC sistem pomoći pri kretanju uzbrdo kao standard...TOJOTA AJGOMotor:998 ccmSnaga: 69 KS, 6.000 o.Momenat:95 Nm, 4.300 o.Međ. raz:2.340 mmMasa:1.240 kgPrtljažnik:168 litara0-100 km/h: 14,2 sMaks brzina: 160 km/hPotrošnja na testu: 5,9 lOsnovni model: Od 8.670 €

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track