NEMAC U FRANCUSKOJ KOŽI: Vozili smo restilizovani pežo 508

U odnosu na prethodni model, donosi još ozbiljnosti i odlične performanse

NEMAC U FRANCUSKOJ KOŽI: Vozili smo restilizovani pežo 508

Auto -
Snažan agregat dovoljan je za uživanje u vožnji, ali novi 508 raspolaže raskošnim stilom, otmenom kabinom i velikom ponudom prostora
1 / 7

Nema ovde mnogo filozofije. Treba napraviti automobil s karakteristikama nemačkih vozila (čvrst i snažan), a onda ubaciti francuski šarm i odličan HDi dizel. Dobili smo još jednu moćnu krstaricu u segmentu. Na testu Kurira bio je restilizovani „pežo 508“. Pritisak na dugme „start“ uključuje motor i akcija počinje.

Kabina krcata stilomSve je nakrcano stilom, elegancijom, ali i moćnom konjicom. Pod haubom smo imali pojačani 2,0 HDi sa 163 konjske snage. Pun gas i posle 9,5 sekundi juri 100 na sat - vrlo dobro! Međugradske linije su domaći teren „petstoosmice“. Na auto-putu plovi mirno, tiho i moćno - pravi ubica kilometara. U gradu se prosek teško spušta ispod osam litara, međutim, pri 120 na sat troši manje od šest litara, što je veoma isplativo na duge staze. Šestostepeni menjač je precizan, mada zameramo na tome što se i ovde, nažalost, ne čuje zvuk „klik-klak“.Dizajn je otmen. Osveženi model ima novu masku motora s centralno postavljenim „Pežoovim“ lavom. Poklopac motora je ulepšan, a izmenjeni su i zadnji branik i svetlosna grupa sa po tri linije. Takođe, u višim paketima opreme prednji deo je prepoznatljiv po LED svetlosnim elementima, kao i maglenkama u LED tehnologiji.Unutrašnjost je unapređena i luksuznija. Stil se oseća na svakom centimetru. Dominira elegantno osvetljenje instrument table, kao i sedmoinčni ekran s navigacijom, audio-uređajem i ostalim komandama. Materijali su dobri, a takođe pohvaljujemo to što je pojednostavljeno upravljanje funkcijama. Ipak, konstruktor enterijera je najverovatnije zakleti neprijatelj telefoniranja za volanom, pa ovde mesta za telefon jednostavno nema... Vozač sedi odlično, a svim putnicima je obezbeđen izuzetno veliki prostor.

Akcijske ceneAuto je agilan i upravljiv, naročito sa motorom sa testa. Preglednost je dobra, mada A-stub zaklanja mrtav ugao kod skretanja. Faktor „uživanje u vožnji“ u modelu 508 i te kako je prisutan, pre svega zbog performansi i stila kojim raspolaže.Važno je napomenuti da osnovni dizel 1,6 HDi (115KS) košta 22.720 evra, dok model sa testa u ekskluzivnom „alur“ paketu prepunom 2,0 HDi motorom košta na akciji 28.240 evra.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track