OSVEŽENI AURIS: Blagi redizajn i novi motori

Čistije linije!

OSVEŽENI AURIS: Blagi redizajn i novi motori

Auto -
Na novom modelu farovi imaju jasniji trapezoidni oblik, prednji i zadnji branik potpuno su izmenjeni
1 / 3

Stilskih izmena zapravo i nema, jedina promena odnosi se na dopunu pogonske grupe. Novi „auris“ i ubuduće će biti dostupan i kao hečbek i kao tjuring sport (karavan).

Prednja svetla poslednjih godina diktiraju vizuelni identitet „tojote“. U novom modelu farovi imaju jasniji trapezoidni oblik. Prednji i zadnji branik su potpuno izmenjeni, kao i prednja maska. Veoma bitan detalj je novi dizajn aluminijumskih točkova, dostupnih u dimenzijama od 16 i 17 inča.

Unutrašnjost je u tamnijem tonu, s manje sjajnih detalja. Naime, segmenti koji su asocirali na hrom i srebro definitivno su izbačeni. Većina segmenata na konzoli takođe je izmenjena. Sve je i dalje na postojećim pozicijama, ali su gotovo svi oblici redefinisani. Instrument-tabla sad izgleda dinamičnije, a između najvažnijih okruglih instrumenata je 4,2-inčni TFT displej s više informacija. Takođe, glavni displej na konzoli je 7-inčni i osetljiv je na dodir. Nakon veoma studioznog istraživanja sprovedenog u Evropi, „Tojota“ je u potpunosti zamenila neke materijale u unutrašnjosti.

Neobično je to što se aktuelna generacija „aurisa“ najbolje prodaje kao hibrid, i to u zapadnoj Evropi. To nije toliko ni čudno, budući da sva značajnija tržišta kupcima daju određene finansijske povlastice kod kupovine ekološki prihvatljivih automobila. Dosad je prodato više od 200.000, pa je „auris hibrid“ najprodavaniji hibridni automobil u Evropi.

NajprodavanijiHIBRID TROŠI 3,5 LITARA„Hibrid“ pokreće 1,8-litarski benzinac i jedan električni motor, pa je ukupna snaga ovog automobila 136 KS. U kombinovanom režimu vožnje potrošnja benzina je samo 3,5 litara na 100 pređenih kilometara i niža je u gradu nego na otvorenom putu. Emituje svega 79 grama ugljen-dioksida po kilometru.

AgregatiNOVI MOTOR 1,2Novi 1,2-litarski benzinac razvija 116 KS i pokreće „aurisa“ do 100 km/h za 10,1 sekundu. Maksimalna brzina je 200 km/h, a uparen je sa šestostepenim ručnim menjačem. Prosečna potrošnja s ovim motorom je samo 4,7 litara. Pored ručnog menjača, biće dostupan i sa menjačem „multidrajv S CVT“, što mu dodatno smanjuje potrošnju za jedan decilitar. Pored ovog motora ostaju i 1,33-litarski i 1,6-litarski atmosferski benzinci.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track