PREMIJERA OPEL ASTRA K: Igra na najjaču kartu!
Foto: Opel

Nova generacija krcata je prefinjenim sistemima

PREMIJERA OPEL ASTRA K: Igra na najjaču kartu!

Auto -
Konzervativni pristup je prošlost, novi dizajnerski izraz je oružje velike ofanzive. Kompjuterski sistemi samo nadziru performanse bez kompromisa
1 / 3 Foto: Opel

Najnovija generacija „opel astre“ spremna je da osvoji tržište. Ponela je oznaku K, a dizajnom i tehnologijom, kao i značajnim gubitkom kilograma s pravom pretenduje da zadrži epitet ozbiljnog igrača u svom segmentu.

Nova „astra“ biće premijerno prikazana u septembru na Salonu automobila u Frankfurtu, ali je proizvođač odlučio da mnogo ranije prikaže prve fotografije. Konzervativni pristup je očigledno prošlost i novi dizajnerski izraz donosi pravo osveženje kad je u pitanju ovaj važan „Opelov“ model. Linije su oštrije i više sportske, a izdvaja se potpuno izmenjeni C stub. Novitet u segmentu su i izuzetni „IntelliLux LED matrix“ farovi.

Na dodir... Smanjen broj dugmića, komanduje se preko tač-skrin displeja
Na dodir... Smanjen broj dugmića, komanduje se preko tač-skrin displeja

Kabina predstavlja ozbiljan korak napred. Smanjen je broj dugmića, pa se više komandi obavlja preko velikog displeja osetljivog na dodir. Takođe, na instrument-tabli prisutan je digitalni displej koji pokazuje obilje informacija. Značajna novost jeste i „IntelliLink“ info-zabavni sistem poslednje generacije koji je kompatibilan s Android Auto i Epl CarPlay sistemima integracije pametnih mobilnih telefona. Dostupna su i ergonomska prednja sedišta s masažom, ventilacijom i grejanjem, kao i grejana zadnja sedišta.

Inače, nova „astra“ je u zavisnosti od verzije lakša između 120 i 200 kg od prethodnika. Novitet će biti opremljen brojnim sigurnosnim i drugim sistemima kao što su sistem za ostanak u traci s upozorenjem pri prelasku u drugu traku, aktivni tempomat, napredni sistem za parkiranje, sistem upozorenja na mrtav ugao...

MotoriNOVI 1,4 „EKOTEK“Novu „astru“ će zasad pogoniti motori snage od 95 do 200 KS. Bazni dizel je 1,6 CDTI sa 95 „konja“, dok je uvodni benzinac trocilindrični 1,0 „ekotek“, koji oslobađa 105 KS. U ponudi je i novi aluminijumski 1,4 „ekotek“ benzinski motor, koji ima odličnih 145 KS i 250 Nm.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track