RESTILIZOVANI FIJAT 500: Za ikonu Italije 1.800 stilskih izmena!
Foto: Fijat

Predstavljamo

RESTILIZOVANI FIJAT 500: Za ikonu Italije 1.800 stilskih izmena!

Auto -
Većinu novina teško je primetiti na prvi pogled. Izdvajaju se novi farovi, branik, maska hladnjaka, kao i nova LED svetla i maglenke
1 / 3 Foto: Fijat

Stvar je jasna, retro je u modi! Jedan od najboljih dokaza za to je i „fijat 500“. Iako je na tržištu još od 2007, nimalo nije dosadio, a sada je doživeo i fejslifting koji će mu pomoći da nastavi uspešnu priču koju je davne 1957. započela prva generacija „fiće“.

Novitet je dobio čak 1.800 stilskih izmena, ali je većinu njih teško primetiti na prvi pogled. Italijani su tako, u svom stilu, ponovo napravili odličan posao jer su usavršili ono što je već bilo „molto bene“ i „fijat 500“ učinili još poželjnijim. Na prednjem delu izdvajaju se restilizovani farovi, branik, maska hladnjaka, kao i nova LED dnevna svetla i maglenke, dok je na zadnjem delu dorađena svetlosna grupa, koja je dobila prstenast oblik sa središnjim delom u boji karoserije. Inače, primetna je veća upotreba hromiranih elemenata na celom automobilu, zbog čega izgleda još otmenije. Dostupne su i nove alu-felne od 15 i 16 inča i boje, među kojima su i atraktivne dvobojne varijante.

Za dugačak put... Dorađeni su volan i sedišta
Za dugačak put... Dorađeni su volan i sedišta

Multimedija... Novi ekrani osetljivi na dodir
Multimedija... Novi ekrani osetljivi na dodir

U kabini su upotrebljeni novi materijali, čime je poboljšana zvučna izolacija. Dorađeni su volan i sedišta, koja, kako tvrdi proizvođač, sada imaju bolju ergonomiju i udobnija su na duže relacije. Važna novost je uvođenje info-zabavnog sistema „Uconnect“ s petoinčnim ekranom osetljivim na dodire. Prodaja restilizovanog „fiće“ planirana je za jesen, a cena će biti naknadno saopštena.

Euro 6 POBOLJŠANI MOTORISvi motori u novom „fijatu 500“ zadovoljavaju euro 6 standarde. Na startu će biti dostupna tri benzinca, 1,2 sa 69 KS, odnosno 0,9 „tvin-er“ turbo-motor sa 85 ili 105 konja. Ponuda će potom biti proširena na 1,3 „multidžet II“ turbo-dizelaš sa 95 KS i ekološku verziju benzinca od 1,2 litra. U zavisnosti od motora, za prenos snage zaduženi su manuelni menjači s pet ili šest brzina.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track