VOZILI SMO KORSU SA 115 KS: Turbobenzinac za sportski momenat!

Test

VOZILI SMO KORSU SA 115 KS: Turbobenzinac za sportski momenat!

Auto -
Naslednica mala munja, iako se neznatno razlikuje od prethodne generacije, dobila je odličan pogon i brojna unapređenja
1 / 4

Sportski izgled najjača je karika nove „korse“, a prodaja širom Evrope dokaz je da su „Opelovi“ stratezi pogodili ukus kupaca B-segmenta! Performanse, direktno upravljanje, odlična stabilnost, predvidljivost i ekonomičnost veliki su aduti u vremenu kad konkurencija pritiska pun gas.Osećaj je posebno snažan u modelu s testa 1,0 turbo sa čak 115 konjskih snaga. Pre svega, to što je „Opel“ neutralisao loše akorde koji su bili karakteristični za trocilindrične agregate poslednjih deset godina.

Prostranost... Iza zadnjih vrata veoma solidnih 285 litara
Prostranost... Iza zadnjih vrata veoma solidnih 285 litara

Jak momentSem toga, snaga je dostupna i na niskim obrtajima, dok su vibracije svedene na minimum. I, veoma važno, potrošnja u gradskim uslovima je oko šest litara, bez naročito štedljive vožnje.

Ipak, zamerku stavljamo na dizajn. Linije nove „korse“ samo su blago revidirane, iako je reč o potpuno novom modelu. Moderni detalji, poput LED ukrasa, postavili su je u aktuelni trend, tu su i spretne intervencije na karoseriji. Ipak, izgled je stvar ukusa, a kupci će dati konačnu reč. Za razliku od trovratnog modela koji je ranije bio u modelu s testa, u ovom vozilu ne postoji problem preglednosti sa C-stubom.

Enterijer je modernizovan i stilizovan, pre svega instrument-tabla, kojom dominira kombinacija sive i crne boje.

„Siti mod“ dostupanKabina je prostrana i mogu da se smeste četiri odrasle osobe, dok ni prtljažnik od 285 litara nije za potcenjivanje. Servo-pojačanje je odlično, ali postoji i „siti mod“. Ulepšana je i instrument-tabla, a na raspolaganju je multimedijski „intelilink“ audio-sistem.Cena od 10.039 evra za osnovni model jeste korektna, a za 10.600 stiže i klima.

StabilnostTEŽIŠTE NIŽE PET MILIMETARAPeta generacija „korse“ dobila je novu šasiju s težištem nižim za pet milimetara, čvršći pomoćni ram i usavršeno oslanjanje sa izmenjenom prednjom geometrijom i novom konstrukcijom zadnjeg vešanja.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track