icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

DOKTOR ZA ULICE I ŠUMICE: Vozili smo mercedes E klase za sve terene!
Foto: Mladen Radulović

TEST

DOKTOR ZA ULICE I ŠUMICE: Vozili smo mercedes E klase za sve terene!

Auto

Vožnja po oblacima Pogon na sve točkove, uz spektakularnu dozu stila i najviše performanse, doneo je vrhunski spoj

Najjači domaćin na svetu verovatno! A ne morate čak ni da se ženite da biste vozili „E-klasu all terrain“. Grandiozno, senzacionalno, megalomanski i sve to pod srebrnom zvezdom.


Napred je motorčina sa „samo“ četiri cilindra, ali čak 194 konjske snage. Posle samo osam sekundi punog gasa, dve tone jure 100 na sat! Automatski prenos sa devet stepeni odlično radi posao, pa je potrošnja oko 6,5 gradskih litara. Na najvišem nivou su i vozne performanse. Pri oštrim skretanjima, naša E-klasa s pogonom na svim točkovima je veoma predvidiva, mada elektronska kontrola stabilnosti u svakoj milisekundi drži ovaj „mercedes“ čvrsto slepljen za asfalt. Ukoliko se osmelite za „umetničke“ manevre, možete podesiti vešanje i donekle isključiti elektroniku.

foto: Mladen Radulović

Ravnodušna prema terenima, ova E-klasa na poseban način neutrališe rupe na asfaltu i ležeće policajce, pa se putnici „voze po oblacima“ čak na našem „ofroud asfaltu“. U glavnoj ulozi je sistem „Air body control“, koji nudi tri različita vešanja.


Enterijer je besprekoran i jedan od najlepših u auto-industriji. Stil je spektakularan, a srebrni i hromirani detalji dominiraju kabinom. Sem toga, celom dužinom centralne konzole prožeta je ljubičasto osvetljena lajsna.

Štelovanje oslanjanja, foto: Kurir, M. Radulović


1 / 12 Foto: Kurir, M. Radulović


Sve zajedno, najbolje je vozaču, koji uživa u svakom metru, od tačke A do tačke B. I na kraju, kada se pitate da li može jedan automobil (67.000 evra) da vredi kao dobar stan u Beogradu, ova E-klasa je dokaz da može.

foto: Mladen Radulović

Mladen Radulović


Visoke performanse

MOĆNI SISTEMI


U korist visokih performansi vožnje najviše rade dva sistema. „Air body control“ nudi tri čvrstine oslanjanja, ali tu je i funkcija „Dynamic select“ sa pet režima rada (komfort, eko, sport, „all terain“ i individualno podešavanje).

foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović
foto: Kurir, M. Radulović

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...