icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ALFA POKAZUJE ZUBE: Kurir u Italiji za volanom stelvija i đulije veloče!
Foto: Alfa Romeo

Za volanom novih modela, đulije veloče i stelvija

ALFA POKAZUJE ZUBE: Kurir u Italiji za volanom stelvija i đulije veloče!

Auto

Dve italijanske ikone testirali smo po elitnom asfaltu, u okolini Koma, savršenom poligonu za stil i performanse

Dobili smo najbolje iz Italije! Jezero Komo i dva „alfa romea“. Savršeno spojeno i kompatibilno.


U Alfa Romeo muzeju, kraj Milana, novinarima iz Srbije servirali su dva remek-dela. „Đuliju veloče“ i terenac „stelvio“. Najnoviji trijumf stila, dizajna i performansi. Štelujemo navigaciju, smer jezero Komo.

foto: Kurir


Raskoš u kabini


Savršenim italijanskim auto-putem dve „alfe“ progutale su četrdesetak kilometara, i već vozimo po elitnoj obali. Dobro nam je došao izuvijani asfalt oko Koma. Za volanom smo „đulije veloče“, sa 2,2 dizelom i 210 konjskih snaga. Crvena koža, savršeni enterijer s digitalnim osvetljenjem i pogled na jezero. Instant aristokratija za početnike, i već smo se prebacili u drugu dimenziju. S druge strane, naša „alfa“ spretno prebacuje brzine iz pomoć 8-stepenog automatskog menjača. Kadice su sportske i čvrsto drže vozača u „sedlu“, ali zameramo to što vozačevo sedište ne može da se pomera u nekoliko ekstremnih smerova. U vozilu od 50.000 evra takav propuste ne sme da se desi.

foto: Alfa Romeo
foto: Kurir
foto: Kurir


Vešanje je takođe tvrdo. Rezultat je savršena stabilnost i predvidivo kretanje, naročito jer nam na zadnjem poklopcu piše Q4, to jest pogon na sve točkove. Ovo je „alfa“ za čistokrvne sportiste, jer se konformistima neće svideti njen grub karakter. Potrošnja u mešovitom režimu je oko 7,5 litara, uz srednji režim na pedali gasa... Sve zajedno, „đulija veloče“ ostavlja moćan utisak na vozača i okolinu.

Reporter Kurira kraj jezera Komo, foto: Kurir
foto: Alfa Romeo


 

foto: Kurir
foto: Kurir

Snažan karakter


Probudili smo se uz pogled na jezero Komo, a onda seli u „stelvio“. Isto menjač i motor, ali robustan i moćan utisak za volanom. Veoma upravljiv i nakrcan stilom. „Plovili“ smo putem pored vode, a zatim se vratili na auto-put. Odlično podnosi velike brzine i gladan je kilometara. Posle 200 pređenih kilometara uživanja u vožnji, vratili smo se u Milano. Raduje nas jer „stelvio“ ima karakter baš onakav kako i izgleda.


Završila su se dva vrhunska test-dana u Italiji. Brzina, performanse i strast grade „faktor X“, koji poseduje samo „Alfa Romeo“.


 

foto: Alfa Romeo

Doplata

MOĆNA OPREMA, ALI I CENA


Osnovna „alfa đulija“ sa 2,2 dizelom od 150 KS i manuelnim šestostepenom menjačem u Srbiji košta 32.300 evra. Međutim, model „veloče“ koji smo vozili u Italiji, s raskošnom opremom i pogonom na sve točkove, pojačava cenu na čak 50.000 evra. S druge strane, hvalimo osnovnu cenu modela „stelvio“, koji sa istim agregatom i osmostepenim menjačem košta od 36.190 evra.

 

Kurir / Mladen Radulović

Foto: Kurir
 

foto: Kurir
foto: Kurir
foto: Kurir
foto: Kurir
foto: Kurir

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.