icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

VOZILI SMO: Sitroen C3 erkros naslednik čuvenog pikasa!
Foto: Kurir/Mladen Radulović

TEST

VOZILI SMO: Sitroen C3 erkros naslednik čuvenog pikasa!

Auto

Umesto čuvenog „pikasa“, sada stiže laki SUV. Novi urbani terenac treba da se snađe i na asfaltu, ali i na mekim i nepostojanim putevima

Mini-SUV ima maksimalan zadatak! „Sitroen C3 erkros“ treba da nasledi ikonu, čuveni „pikaso“, koji je godinama osvajao titule za najprestižniji automobil na svetu! Naime, klasa monovolumena nestaje pred lakim i teškim terencima, pa urbani SUV „erkros“ stiže u pravom momentu.


Spisak aduta


Maleni „francuz“ ima dobre adute. To su povišeni klirens, podignut vozač, prednji i zadnji spojler, ogromna mogućnost personalizacije, 90 kombinacija spolja i pet potpuno različitih unutrašnjih uređenja! Mnogo važnije je to što je praktičan, snažan, zanimljiv i štedljiv. Novi „C3 erkros“ je idealna mera za urbane sredine.

 

foto: Kurir/Mladen Radulović


Iako je dugačak skromnih 415 cm, može da poveze pet odraslih putnika i dovoljno tereta u prtljažniku od čak 520 litara! To je postignuto trikom sa podizanjem karoserije, dok ostaje lak za gradsko parkiranje.


Za razliku od bratskog C3, nema bočna ojačanja (airbump), ali ima odbojnike i napred i pozadi, kao i imitaciju venecijanera na C stubu. Spolja je robustan, a na visoko podignutoj haubi odlično su se uklopila trodelna svetla u obliku dijamanata.


Enterijer je originalan, a dominiraju tkanine umesto plastike. Ipak, nespretno su odrađene pregrade, pa ćete imati muke da smestite mobilni telefon, iako postoji opcija za induktivno punjenje telefona.

 

foto: Kurir/Mladen Radulović


Tu je još jedan prefinjen sistem. Naime, na raspolaganju nam je „Grip kontrol“ sa pet modova (sneg, pesak, svi tereni, ESP of i automatski izbor). Sve to pokreće odlični 1,6 HDI dizelaš, koji je u modelu sa testa „navijen“ na 100 KS. Sem kultivisanog rada i odlične zvučne izolacije, već od malih obrtaja ima moć i snažno gura napred. S druge strane, uz duboku nogu na gasu trošio nam je samo šest litara u gradu. Za pohvalu je i stabilnost, pa sa „erkrosem“ slobodno možete i brže kroz krivine.


Kuca na velika vrata


Sve u svemu, novi „sitroen“ ulazi na velika vrata u novi segment i pravi je naslednik „pikasa“. Cena od 14.900 evra je odlična mera za univerzalne postavljene zadatke!

 

foto: Kurir/Mladen Radulović


Motor: 1.560 cm3

Snaga: 100 KS pri

Obrtni moment: 254 Nm pri 1.750 o/min.

Menjač: ručni petostepeni

Ubrzanje 0-100 km/h: 11,5 sekundi

Maksimalna brzina: 175 km/h

Dimenzije: 4.154 x 1.637 x 1.756 mm

Međuos. razmak: 2.62 m

Prtljažnik: 410/520 - 1.289 l

Masa: 1.203 kg

Rezervoar: 45 l

Osnovni model: 14.490


Mladen Radulović - Foto: Kurir

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.