Opel moka: Nova energija

Predstavljamo

Opel moka: Nova energija

Auto -
Prodaja „moke“ počinje u oktobru, a u Evropi je do sada već poručeno 40.000 vozila. Cena u Srbiji od 17.232 evra
1 / 3

Bestseler u najavi!„Opel moka“ već je osvojio srca potencijalnih kupaca. Prodaje počinje u oktobru, a već je poručeno više od 40.000 komada širom Evrope! Tražnja je izuzetno velika u Nemačkoj, Britaniji, Italiji i Rusiji!„Opel“ je, sa „mokom“, prvi nemački proizvođač koji je ušao u brzorastući segment supkompaktnih SUV vozila (SUV-B segment). Najjeftinija verzija, sa osnovnim 1,6-litarskim motorom sa 115 KS, može se naručiti za 17.232 evra. Pored toga, turbobenzinac nudi izlaznu snagu od 140 KS, a u ponudi je i 1,7 dizel sa 130 KS.Uprkos dužini od 4,28 metara, u „moku“ lako može da se smesti petoro. Takođe, ispunjava „Opelovu“ filozofiju kombinovanjem atraktivnog dizajna sa inovativnim tehnologijama i napravljena je po meri svakodnevnih potreba evropskih kupaca. Pored prednjeg pogona može se opremiti tehnologijom 4 x 4. „Opelovi“ inženjeri izabrali su najsavremeniji EPS sistem, koji je standardni deo opreme.„Opelovo“ spajanje vajarskog umeća sa nemačkom preciznošću nalazi novi smisao kod ovog vozila. Dominantna prednja rešetka, zaštitna oplata oko branika i lukovi iznad točkova deluju energično. „Moka“ je ojačana višim klirensom, od 1.540 mm. Unutrašnjost je tipična za „Opel“ - dobro izvajane linije instrument-table formiraju prepoznatljiv oblik krila.Sa do 1.372 litre skladišnog prostora i do 19 pregrada za odlaganje sitnica, funkcionalne potrebe porodica očigledno su uzete u obzir. Istraživanja su pokazala da je prosečan kupac „moke“ srednjih godina i da vodi veoma aktivan život, u kojem slobodno vreme igra glavnu ulogu. Zbog toga je ovaj automobil sa mnoštvom opcionih dodataka i „Opelovih“ ekskluzivnih tehnologija savršen za one koji žele da izbalansiraju svakodnevne poslovne obaveze sa slobodnim vremenom.

Pogon 4 x 4 težak 65 kgGlavne komponente AWD sistema pogona na svim točkovima jesu prednji osovinski diferencijal, kardanska osovina, 4 x 4 pogon zadnje osovine i kontrolni modul, kao i elektromagnetni multi-plejt paket. Senzori stalno obezbeđuju kontrolne module podacima. Kada je površina puta suva, prednji točkovi pokreću auto. U zavisnosti od uslova na putu, raspon varira od 100 odsto prednjeg pogona do maksimalne distribucije obrtnog momenta od 50 odsto na prednjoj i zadnjoj osovini. Aktivira se automatski, u deliću sekunde, čim dođe do proklizavanja točka. Sistem 4 x 4 sa svim komponentama teži samo 65 kg.

Sedište u osam smerova„Moka“ se hvali ergonomskim sedištima sa AGR sertifikatom (akcija za zdrava leđa). Vozačevo sedište koje može da se podešava na osam načina je prvo sedište koje je AGR udruženje odobrilo u SUV-B segmentu i dalo mu svoj pečat. Sedište je moralo da ispuni listu od deset kriterijuma, uključujući i podršku u četiri tačke u slučaju lordoze, kao i to da konture sedišta moraju da se tačno prilagode prirodnoj krivini kičme.

Bogato„Moka“ premijerno predstavlja ergonomska sedišta u supkompaktnom SUV segmentu, kao i prilagodljiva prednja svetla (AFL+) i integrisani „fleks-fiks“ nosač bicikala. Funkcije koje poboljšavaju bezbednost i udobnost u vožnji uključuju elektronski program stabilnosti (ESC), kontrolu proklizavanja (TC) u svim „moka“ verzijama, kao i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i pomoć pri spuštanju (HDA).

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track