NAOŠTREN: Novi rav4 ikona lakih terenaca

Lepše od lepšeg

NAOŠTREN: Novi rav4 ikona lakih terenaca

Auto -
Bezvremeni dizajn dobio je oštrije linije, ali i elegantnu i ergonomsku kabinu, dok novi dinamički pogon 4 x 4 nudi odlične performanse na putu

Naoštren!„Tojota“ je osnivač SUV segmenta, na to je veoma ponosna! Te 1994. RAV4 bio je pionir, a danas je ikona u svetu lakih terenaca.Pravo je vreme za plasiranje novog modela. Prethodnik je na planu dizajna zastareo, a novi model prati trend oštrih crta karoserije.Novi model je duži 205 mm, širi je 30 mm, ali niži 25 mm. Takozvani prioritetni dizajn odlikuju velika trapezoidna donja maska, ugrađena u prednji branik, i manja gornja maska, koja se proteže između novih farova. Na zadnjem kraju kabina je oštro zakrivljena ka unutra, što stvara kontrast sa širokim donjim delom karoserije. Rezultat je stabilan i mišićav izgled. Automobil je ukrašena integrisanim krovnim spojlerom, dok se vrata gepeka otvaraju naviše.Okruženje vozača je u stilu kokpita, pa je sedište dizajnirano da bude veoma ergonomično, kao i da pruži veću udobnost, bolju vidljivost i lepši ugođaj u vožnji. Jastuk sedišta vozača spušten je za 5 mm, podešavanje visine sedišta pomereno je naviše za 15 mm, a upravljač spušten za 2,3 stepena.Ima dva nova agregata, 2,0 dizel i 2,5 benzinac (za rusko tržište), dok 2,2 dizel debituje u Rusiji. „Tojota“ ističe da je emisija ugljen-dioksida u proseku smanjena za 12 odsto. Novi RAV4 oslanja se na rekonstruisano prednje i zadnje ogibljenje, poboljšani sistem električnog servo-upravljanja, novi integrisani dinamički pogonski sistem i potpuno novi, „sport“ režim vožnje.

Slično leksusovim modelima: Rav 4 oterao monotoniju
Slično leksusovim modelima: Rav 4 oterao monotoniju

Integrisani dinamički pogon 4 x 4Reč je o sofisticiranom interaktivnom sistemu upravljanja koji koordinira rad nove dinamičke kontrole obrtnog momenta kod pogona na četiri točka, kontrole stabilnosti (VSC) i elektroservo-upravljanja (EPS). Putem elektromagnetnog kvačila, smeštenog na prednji deo zadnjeg diferencijala, sistem neprekidno nadgleda i kontroliše obrtni moment između prednjih i zadnjih točkova. Raspodela momenta između prednjih i zadnjih točkova može da varira od 100:0 do 50:50. U redovnim uslovima automatski se bira pogon na prednje točkove zbog manje potrošnje. Sistem koristi informacije dobijene od različitih senzora (brzina, zaokret upravljača, pritisak na gas i nivo zanošenja).

DimenzijeNovi RAV4 dugačak je 4,57 m i ima međuosovinsko rastojanje od 2.660 mm. Udaljenost između prednjeg i zadnjeg sedišta je 970 mm, što je rekord u klasi. Prtljažnik je povećan na čak 547 litara.Motor KS Pogon Menjač CO2 (g/km) 2.0P 151 AWD 6MT 167 2.0P 151 AWD CVT 166 2.0D 124 2WD 6MT 127 2.2D 150 AWD 6MT 147 2.2D 150 AWD 6AT 173

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track