Vozili smo: Fijat 500l 1,4

Agregat po meri grada

Vozili smo: Fijat 500l 1,4

Auto -
Motor 1,4 (95 KS) iz paketa „nacionale“ nudi dobro ubrzanje za grad, uz korektnu potrošnju. Ima sve od opreme, osim audio-uređaja
1 / 4

Odlična ponuda!Srpskog velikog „fiću“ vozili smo na brzaka prošle godine, pre nekoliko meseci na testu imali smo dizel, a sad smo probali benzinsku varijantu 1,4 sa 95 konjskih snaga, upravo agregat iz paketa „nacionale“, koji košta 10.900 evra. Utisci su se slegli, pa se družimo sa 500L kao sa starim poznanikom. Vozi se veoma lako jer su sve komande mekane.Raduje nas što je završna obrada i dalje dobra, što znači da se u Kragujevcu radi ozbiljno. Kad smo agregat 1,4 probali na svetskoj premijeri u Torinu prošle godine, odavao je slab utisak. Međutim, novinari su dobro razradili ovaj benzinac, tako da je sada snažniji. Iako nema sportske ambicije, ubrzanja za grad potpuno su korektna. Model sa testa imao je tempomat, pa pri 120 km/h na otvorenom putu troši 6,7 litara. U gradu pije oko sedam litara, pri jačem režimu osam. Teško da može manje od toga, jedino pomoću trikova i veoma oprezne noge na gasu. Ono što nam smeta, jeste duži hod menjača, a zamerke upućujemo i zbog nepreciznosti pete i šeste brzine, pogotovo dok agregat ne postigne radnu temperaturu.Desetak meseci posle premijere „fijat 500L“ nema bore. I dalje izgleda odlično, privlači poglede, a gde god da se parkirate, okuplja slučajne prolaznike. I dalje oduševljava velika kabina. U oba reda sedišta ponuda prostora je megalomanska. Primenjen je stari trik s podizanjem klupa, ali prednja sedišta su tri centimetra kraća, što može da bude problem za gabaritnije vozače prilikom dužeg putovanja. Presvlake su stilizovane, enterijer zanimljiv, pa u enterijeru vlada radosna atmosfera, što samo uvećava uživanje u vožnji. S obzirom na MPV segment, stabilnost je veoma dobra, ESP reaguje pravovremeno, a hvalimo i odlične kočnice.Podsetimo, paket „nacionale“ bogat je opremom, ali za 10.900 evra ne dobija se i audio-uređaj, za koji se doplaćuje 850 evra.

Motori„Fijat 500L“ pokreću dva benzinska motora - 0,9-litarski turbo s dva cilindra i 105 konjskih snaga. Drugi, oktanac 1,4, raspolaže sa 95 KS. Dizel 1,3 ima 85 KS, dok se kasnije očekuju jače verzije.FIJAT 500 L

Motor: 1.368 ccmSnaga: 95 KS, 6.000 o.Moment: 127 Nm, 4.500 o.Menjač: manuelni, 6 brzinaUbrzanje 0-100 km/h: 12,8 sMaks. brzina: 178 km/hDužina / širina / visina: 4.147 / 1.784 / 1.665 mmMeđuos. razmak: 2.612 mmPrtljažnik: 343 / 400 / 1.310 lMasa: 1.245 kgRezervoar: 50 lPotrošnja na testu: 8,1 lCena Osnovni model: 10.900 evraFleksibilanNa samo 4,1 kubni metar 500L može da poveze petoro putnika, a da pritom ostane mesta za pet kofera! Zadnji red sedišta spušta se jednostavnim povlačenjem mehanizma, pa „fića“ može da nosi stvari dugačke čak 2,40 metara. Takođe, ima pregradu za ugradnju aparata za kafu „lavaca“.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track