DRUGA OFANZIVA: Predstavljamo novu opel insigniju!

Bestseler

DRUGA OFANZIVA: Predstavljamo novu opel insigniju!

Auto -
Pun gas: Vreme je za nastavak istorije. Ikona auto-sveta sada dobija potpuno novo ruho

Vreme je za osveženje.Sa više od pola miliona prodatih primeraka, okićena brojnim priznanjima, među kojima je i Evropski auto godine 2009, „opel insignija“ predstavlja jedan od najuspešnijih automobila u svom segmentu. Shodno ofanzivnom trendu na tržištu, „Opel“ je predstavio prve fotografije redizajnirane „insignije“, koja će svetsku premijeru imati u septembru, na Sajmu automobila u Frankfurtu, i tehničke podatke o ovom vozilu.Nemačka školaDizajneri, vođeni „Opelovom“ filozofijom da automobil treba da bude „spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti“, uradili su izvanredan posao. Od inače lepog automobila napravili su još lepši zahvaljujući novim prednjim i zadnjim svetlima, izmenjenim branicima, novoj hromiranoj maski hladnjaka i drugim „kozmetičkim“ detaljima. Digitalna tablaJednostavno, nova „insignija“ odaje utisak elegantnijeg, dinamičnijeg i skladnijeg automobila. Najvažnija promena je u kabini. „Opel“ je konačno poslušao savete i napravio modernu i digitalnu instrument-tablu.Većina poboljšanja je „pod kožom“. Unapređeni su šasija, amortizeri, stabilizatori i volan, a u kabini su upotrebljeni kvalitetniji materijali, pa su izolacija i udobnost podignuti na viši nivo. Presudan je bio kriterijum „ jasno, jednostavno i intuitivno upravljanje“, pa više nema „šume“ dugmića na komandnoj tabli. Sad je mnogo lakše upravljati svim sistemima, a tu su i tač-ped na centralnoj konzoli i displej od osam inča osetljiv na dodir.

Informacije na dodirU „Opelu“ posebno ističu tač-ped, koji je ergonomski integrisan u centralnu konzolu.- Tač-ped nudi potpuno nov način brzog i intuitivnog pristupa sistemu za informisanje i zabavu. Njegova površina je osvetljena i na dodir reaguje trenutno, uz povratnu informaciju. Na taj način je upravljanje multimedijalnim sistemom bezbednije, bez odvraćanja pažnje.

Vrhunski motoriNova „insignija“ opremljena je najmodernijim motorima, turbodizelom 2,0 CDTI sa 120 KS i 140 KS, sa emisiju CO2 od samo 99 g/km, a modeli sa četvora i petora vrata, sa 6-stepenim manuelnim menjačem i start/stop sistemom, troše u proseku samo 3,7 litara goriva na 100 km. Top-dizel je 2,0 bi-turbo CDTI od 195 KS i 400 Nm. Oni koji vole benzince uživaće u 2,0 SIDI turbomotoru sa 250 KS i 400 Nm, a tu je i novi 1,6 SIDI turbo sa 170 „konja“ i 260 do 280 Nm.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja