TEST: Reno Kaptur futurista!

Nekadašnji koncept dezir posle klija dobio povišenu kros verziju

TEST: Reno Kaptur futurista!

Auto -
Francuzi i danas uspevaju dizajnerski da zakorače u blisku budućnost. Uz to, dokazuju da daunsajzing ne znači smanjenje snage
1 / 9

Odavno se nije dogodilo da jedan automobil na testu Kurira izazove toliku pažnju! Kad god je na parkingu, oko „kaptura“ je mali miting, ali ne politički.Jasan je i razlog. Svemirski dizajn uvek je magnet za prolaznike. Veliki znak „Renoa“ između crne i srebrne lajsne i trapezoidni okviri maglenki odaju utisak ekscentričnosti, što je i bio cilj. Jaki bokovi sa strane i ispupčena zadnja svetla samo se nadovezuju na spoljni izgled. Cenimo to što su dizajneri odlično prepakovali koncept „reno dezir“ za serijsku upotrebu, pa prognoziramo da „kaptur“ neće doživeti fenomen „fast fešn“.Nazad fali prostoraEnterijer je nešto skromniji. S jedne strane, instrument-tabla u punom koloru je odlična, odnosno skinuta s „megana“. Dodatni kolorit pravi multimedijalni sistem „medija NAV“, koji odlično radi, mada se može koristiti samo kao tač-skrin. Utisak u kabini kvari prosečna plastika na centralnom grebenu i na vratima - bilo bi bolje da su materijali ofarbani u tamniju nijansu. Takođe, ako je vozač gabaritniji, pozadi ne ostaje previše mesta, iako se to očekuje od ove klase.Vrhunski agregatS druge strane, u ovom automobilu odlično se sedi, volan ima dobar obim, sve komande su pristupačne. Pohvaljujemo i činjenicu da se svaki „kaptur“ pali na dugme. Pod haubom smo imali mali, ali snažni 1,2 TCe benzinac sa 120 KS. Još jedan vrhunski proizvod „Renoovog“ motornog odeljenja. Ukratko, mnogima smo morali da pokazujemo saobraćajnu dozvolu da bismo potvrdili da je reč od agregatu od 1.197 ccm. Uvek ima dovoljno snage i elastičnosti, dok je ubrzanje od 10,9 do stotke dobro. Potrošnja od osam litara bez štednje u gradu je veoma korektna.„Kaptur“ je, s obzirom na klasu, natprosečno stabilan, međutim danak je plaćen. Naime, ne podnosi loš asfalt i pri prelasku preko izbočina prijavljuje svaku rupu.Uzevši sve u obzir, cena od 12.590 evra sasvim je korektna za sve čari „kaptura“!

Pomeranje zadnje klupeUmesto suvozačeve fioke napravljena je ladica koja se izvlači i ima čak 11 litara zapremine. Zadnja klupa može da se pomera za 7,5 cm, čime se dobija dodatni prostor za kolena od 21,5 cm. S druge strane, prtljažnik varira između 377 do čak 455 litara. Takođe, presvlake nazvane „Zip kolekšn“ u opremi „dinamik“ mogu da se lako skinu i operu.

Reno Kaptur TCE 120♦ Motor: 1.971 ccm♦ Snaga: 120 KS♦ Masa: 1.256 kg♦ Ubrzanje 0-100 km/h: 10,9♦ Maks. brzina: 192 km/h♦ Dužina / širina / visina: 4.122 / 1.778/ 1.566 mm♦ Međ. razmak: 2.606 mm♦ Prtljažnik: 377/455 l♦ Potrošnja na testu (grad): 8 l♦ Osnovni model: 12.490 evra♦ Testirani model: 15.500 evra

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track