Kusta: Bjelogrlić je sebi obezbedio mesto u istoriji

Novi uspeh „Montevideo, vidimo se“ prikazan u Andrićgradu

Zadovoljan viđenim Film nas na najbolji način vraća ideji da je bioskop bolje mesto od televizije, kaže proslavljeni srpski reditelj Emir Kusturica
1 / 5 Foto: Kurir štampano

Osvaja region!U Andrićgradu u Višegradu preksinoć je premijerno prikazan film „Montevideo, vidimo se“. Tri sale bioskopa „Doli Bel“ bile su premale da prime sve ljubitelje sedme umetnosti koji su želeli da pogledaju priču o najvećem uspehu jugoslovenske fudbalske reprezentacije, na Prvom svetskom prvenstvu u Urugvaju 1930. godine.- Želeo sam da se pozabavim nečim dobrim, plemenitim u nama, nečim u šta sam uvek verovao da postoji u našem narodu. Prvo svetsko prvenstvo je nastalo iz vizije nekih ljudi da igra može da sjedini ljude, a onda vremenom, kako to obično biva, to se pretvori prvo u biznis, a onda u sve ostalo - rekao je reditelj filma Dragan Bjelogrlić i dodao:Glumci usklađeni- Kusturica ovde radi nešto ozbiljno i veliko, nešto što će možda tek posle mnogo godina, kako to kod nas biva, biti shvaćeno i prihvaćeno. Zadovoljni smo ako smo svojim dolaskom dali makar mali doprinos tome.Ekipu filma dočekao je proslavljeni reditelj i tvorac grada od kamena Emir Kusturica, kome je Bjela uručio dres reprezentacije.Ideja o hrabrosti- Film ima mesto u istoriji srpskog filma i na najbolji način nas vraća ideji da je bioskop bolje mesto od televizije - kaže za Kurir Kusta, koji nije mogao da izdvoji nijednog mladog glumca posebno:- Dobri su i usklađeni. Svi rade za ideju o hrabrosti, upornosti i velikim emocijama.Glavni glumac, ujedno i najveći miljenik publike Miloš Biković, podelio je najviše autograma.

Pune ruke posla... Biković potpisuje autograme

Holivudski... Ulaz u dvoranu u Andrićgradu

Poklon... Emir Kusturica s dresom reprezentacije

Puno ko oko... Oduševljena publika
Puno ko oko... Oduševljena publika

Druženje i nagrade„MONTEVIDEO“ VIDELO 500.000 LJUDIFilm „Montevideo, vidimo se!“ za nešto više od pet nedelja prikazivanja pogledalo je pola miliona ljudi. U bioskopu „Sinepleks Delta siti“ tim povodom sinoć je organizovano druženje sa glumcima Milošem Bikovićem, Petrom Strugarom, Predragom Vasićem, Ivanom Zekićem, Andrijom Kuzmanovićem, Viktorom Savićem, a dodeljene su i nagrade. Stefan Ristić dobio je kompjuter „mek buk pro“, dok je učesnik „X faktora“ Daniel Kajmakoski poneo kući dres reprezentacije Jugoslavije.