4.000 NEZAPOSLENIH MLADIH DOBILO ZNANJE ZA LAKŠE ZAPOSLENJE: Trodnevna edukacija u Beogradu
Foto: Promo

4.000 NEZAPOSLENIH MLADIH DOBILO ZNANJE ZA LAKŠE ZAPOSLENJE: Trodnevna edukacija u Beogradu

Pop kultura -

Ovogodišnji ciklus programa Coca-Cola podrška mladima, završava se trodnevnom edukacijom mladih iz Beograda u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Više od 70 mladih iz glavnog grada tokom tri dana ima priliku da uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i tome kako da lakše dođu do željenog posla.

Od početka realizacije projekta ukupno je u 19 opština i gradova širom naše zemlje organizovana 71 radionica. Čak 4000 nezaposlenih mladih prošlo je ove dve godine kroz edukaciju, njih skoro 2000 prisutno je bilo na radionicama, dok je više od 2000 prošlo online edukaciju.

„Među mladima sam prepoznala veliku želju za usavršavanjem, što je veoma ohrabrujuće. Na radionicama imaju priliku da se susretnu sa znanjima koja nemaju priliku da steknu tokom svog formalnog obrazovanja. Ovde imaju priliku i da iz prve ruke čuju dragocene informacije koje će im sutra olakšati proces zaposlenja i izgradnje karijere. Zato sam i sama danas ovde, da im na jedan drugačiji način približim svoje radno iskustvo, kao i da odgovorim na sva njihova pitanja. Zahvaljujem se i ostalim partnerima koji su ispričali svoje priče o ličnom i profesionalno usavršavanju jer je bitno da svi prepoznamo važnost ulaganja u mlade“, istakla je Neda Đokić, direktorka prodaje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Na završnoj edukaciji sa mladima su svoje znjanje podelili zaposleni u kompaniji, ali i Aleksandar Radukin, suosnivač Homepage digitalne agencije, Nemanja Svjetličić, direktor Sajma sporta i Tamara Stančev, marketing ekspert kompanije Mercator S. Oni su predstavili svoje dugogodišnje poslovno iskustvo kako bi mladima na što bolji način približili poslovno okruženje.

„Imajući u vidu da smo svesni da su mladi stub daljeg razvoja društva, sa velikim entzijazmom se pridružujemo inicijativama u kojima su oni u središtu pažnje. Upravo zato smo se odazvali pozivu Coca-Cole HBC Srbija i podelili svoja iskustva i nastavićemo da u partnerstvu sa Ministarstvom omladine i sporta ulažemo u razvoj mladih. Iskoristili smo priliku da ih tokom konferencije motivišemo i inspirišemo da budu hrabri, proaktivni i da sami grade svoj profesionalni put“, zaključio je direktor Sajma sporta, Nemanja Svjetličić.

Edukativne radionice za nezaposlene mlade između 18 i 30 godina održane u okviru nacionalnog programa Coca-Cola podrška mladima, organizovane su u saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om. Program su, tokom dvogodišnjeg perioda, vodili sertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao i menadžeri kompanije. Sve informacije o programu Coca-Cola podrška mladima možete pronaći na www.coca-colamladima.rs

(Promo - tekst / Foto:Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track