MUŽ JOJ VLASNIK BALENSIJAGE, A O PEDOFILSKOM SKANDALU ĆUTI: Slavna glumica PRVI PUT u javnosti nakon haosa, a OVO joj svi zameraju
Foto: Cobra Team / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

JAVNOST JE NEMILOSRDNA

MUŽ JOJ VLASNIK BALENSIJAGE, A O PEDOFILSKOM SKANDALU ĆUTI: Slavna glumica PRVI PUT u javnosti nakon haosa, a OVO joj svi zameraju

Pop kultura -

Holivudska glumica Salma Hajek pojavila se na crvenom tepihu jednog događaja, a pred fotografima ovog puta nije pozirala sa suprugom Fransoom-Anrijem Pinoom, inače vlasnikom Balensijage, koja je osramoćena nakon nedavnog pedofilskog skandala.

Naime, Balensijaga je u novoj reklamnoj kampanji prikazala decu u S&M opremi. Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimerene fotografije dece, na jednoj se vidi i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD iz 2008. godine, kojom se promocija ili reklamiranje dečje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.

Salma Hajek
foto: Photo Image Press / Shutterstock Editorial / Profimedia

Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražavanjem javnosti nad novim potezom modne kuće, što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. novembra.

Iako je svet očekivao da će se Salmin suprug izviniti – usledila je samo tišina. Poznata glumica nije komentarisala spornu situaciju, niti je osudila ono što se dogodilo. Hajek se sada prvi put pojavila na nekom javnom događaju, tačnije na desetogodišnjici DuJour Media, gde je bila glavna zvezda, ali ni tamo nije rekla nijednu jedinu reč.

Selma Hajek, Fransoa Anri Pino
foto: Profimedia

Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu - u haljini s volanima koja je istakla njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.

Glumicu su kritikovali na društvenim mrežama, a mediji nisu imali lepe reči za kompaniju njenog supruga.

Tako je magazin Forbes, nedavno, objavio tekst s naslovom: "Gde je izvinjenje Kering kompanije zbog Balensijage i Demne".

"Gnev javnosti bio je brz i brutalan, dok je Balensijagina reakcija bila spora i slaba. A nakon ove objave i nakon zahteva za komentar, Kering, konglomerat vredan 19 milijardi dolara koji poseduje brend, ćuti iza kulisa. Za kompaniju koja tvrdi da je njena strategija 'ujedinjenje odvažnosti, autentičnosti i odgovornosti', Kering je ispunio svoje obećanje odvažnosti. Ipak, ignorisao je svoju odgovornost, podsećajući na Nerona koji je svirao dok je Rim goreo", piše Forbes.

Podsetimo, Balensijaga je bila zvezda u usponu u Keringovom portfelju od šest nasleđenih modnih marki, uključujući brendove Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Brioni. Osim toga, kompanija poseduje Boucheron i još tri prestižne marke nakita i skoro 20 luksuznih brendova naočara.

Fransoa je, inače, kompaniju nasledio od oca, a sa suprugom je bio redovan na revijama Balensijage. Salma sa svog profila nije uklonila fotografije s tih modnih događaja gde je pozirala s Kim Kardašijan, koja je prekinula saradnju s ovim brendom.

(Kurir.rs/ Story.hr)

Bonus video:

00:31

MLADA GLUMICA JE AMBASADORKA PLESA OKO ŠIPKE?! Otkrila da uživa u tome: To jeste erotično, ali u tome postoje takmičenja!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track