NAJGORA GREŠKA KOJU GOSTI PRAVE KAD SE ODJAVLJUJU IZ HOTELA: Ovo mnogi rade, a nisu svesni kakve POSLEDICE nosi!
Foto: Stefano Lunardi / Olive images / Profimedia

NIJE PO BONTONU

NAJGORA GREŠKA KOJU GOSTI PRAVE KAD SE ODJAVLJUJU IZ HOTELA: Ovo mnogi rade, a nisu svesni kakve POSLEDICE nosi!

Zanimljivosti -

Može se činiti uviđavnim i obzirnim da pokušate da sredite sobu pre napuštanja kako biste olakšali posao hotelskim radnicima. Međutim, niste svesni da tako zapravo možete da im otežate.

Jedan od načina na koje gosti hotela žele da pomognu osoblju je taj što stave poslužavnik ispred vrata od sobe.

To je zapravo nešto što bi trebalo da izbegavate da radite.

Spremačica, hotel, hotelska soba
foto: Profimedia

Mika Mejer, stručnjakinja za bonton i kreatorka programa hotela Plaza, objasnila je zašto to može da stvori probleme drugim gostima, ali i osoblju.

- Neuredno je i smrdi. Umesto toga, pozovite poslugu u sobu kada završite i recite im da ste spremni da vam pokupe poslužavnik.

Ipak, to ne znači da ne bi trebalo da počistite za sobom pre odlaska. Ostavljanje velikog nereda je siguran način da naljutite one koji će posle čistiti sobu.

hotel, hotelska soba
foto: Profimedia

- Uradite lagano pospremanje pre nego što odete. Ostavite zaprljane peškire da vise na kukama ili… u lepim urednim gomilama u kupatilu, a ne na tepihu, gde bi mogle da ostave mokru mrlju.

Nameštanje kreveta je takođe loša ideja, jer osoblje može da pomisli da niko nije bio u sobi, prenosi The Sun.

- Ako mislimo da uopšte niste koristili krevet, možda nećemo menjati posteljinu - kaže ona.

(Kurir.rs/ The Sun)

Bonus video:

03:18

STARI HOTEL U NOVOM SADU BROJAO JE POSLEDNJE DANE... Spas je stigao iz IT sektora, a sada na ovoj adresi radi 500 stručnjaka

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track