Trener za muško ženske odnose OVO pitanje uvek postavlja parovima koji mu se obrate! Ono može spasiti svaki odnos, pa čak i brak pred pucanjem
U emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji, otvorena je tema o kojoj se često govori u medijima, ali i među ljudima, ljubavni trouglovi i paralelne veze. U razgovoru je učestvovao trener za muško-ženske odnose, Momčilo Stefanović, ističući da su ovakve pojave sve češće i sve manje izazivaju iznenađenje, postajući deo svakodnevice.
Stefanović je temu odmah definisao kao "tabloidnu", objašnjavajući da se često više bavimo izgledom treće osobe, nego suštinom problema.
- Komentari na društvenim mrežama fokusiraju se na to da li je ljubavnica mlađa, lepša od supruge, što nije poenta. Trebalo bi da se zapitamo kada je veza unutra pukla pre nego što je pukla spolja. U 90% slučajeva se ne radi o trećoj osobi. Radi se o onome što meni nedostaje. Prevara je uvek posledica, nikada uzrok - naglasio je.
Uspešni muškarci, kako kaže, često odnose grade na autoritetu, dok brak zahteva bliskost za koju mnogi nisu emocionalno spremni.
- Mi muškarci se u braku često osećamo zarobljeno, a sa trećom osobom se osetimo poželjno. I onda ne tražimo novu ženu, tražimo drugačijeg sebe.
Tema je dodatno produbljena pitanjem da li je brak kao institucija danas prevaziđen?
- Nije, brak pokazuje koliko smo spremni da upoznamo sebe i nosimo se sa izazovima. Ako idem od žene do žene, meni nešto ozbiljno fali.
Razgovor se dotakao i načina rešavanja problema u vezi.
- Svaki odnos je dvosmerna ulica. Pitanje koje često predlažem parovima je: 'Šta ti misliš da bi ja trebalo da promenim u svom ponašanju da bi naš odnos bio bolji?'
U priči o trećoj osobi, on zaključuje:
- Onaj koji se odluči za treću osobu ne traži drugu ženu, već deo sebe. Ljubav nije jednostavna i tu je njena čar. Ali odnos mora da se gradi na istini.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs